برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
معجون لاغری شکم و پهلو

معجون لاغری شکم و پهلو : زنجبیل، سیر، لیمو برای لاغری

واژه چاقی مخفف اضافه وزن شدید است. چاقی فقط یک مشکل زیبایی نیست، بلکه یک بیماری مزمن است که می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی شود. برای مثال، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در ایجاد دیابت نوع 2 است. چاقی همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و انواع خاصی از سرطان را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. چاقی زمانی اتفاق می‌افتد که کالری بیش‌تری مصرف شود. کالری اضافی به شکل سلول‌های چربی در بدن ذخیره می‌شود. در نتیجه عدم تعادل کوچک بین انرژی دریافتی و مصرف انرژی در یک دوره زمانی می‌تواند منجر به اضافه وزن و حتی چاقی شود. در عین حال عوامل ژنتیکی و روانی نیز نقش مهمی در بروز چاقی دارند. ما در این مقاله به بررسی معجون لاغری شکم و پهلو پرداخته‌ایم. با ما در این مقاله از اندام برتر همراه باشید.

معجون لاغری شکم و پهلو

زنجبیل و لیموبرای لاغری

زنجبیل یکی از مواد ضروری آشپزی است. زنجبیل به دلیل طعم متمایز و خاصیت کاهش دهنده التهاب شناخته شده است. همچنین هضم غذا را تحریک می‌کند و گرسنگی را سرکوب می‌کند. به دلیل توانایی آن در سرکوب اشتها، اعتقاد بر این است که زنجبیل به کاهش وزن کمک می‌کند. 

چگونه زنجبیل به کاهش وزن کمک می‌کند؟

زنجبیل حاوی ترکیباتی به نام شوگاول و جینجرول است. این دو ترکیب در صورت مصرف فعالیت‌های بیولوژیکی را تحریک می‌کنند. خواص آنتی اکسیدانی زنجبیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و در نتیجه از التهاب جلوگیری می‌کند. یک مطالعه کوچک نشان داد که افرادی که زنجبیل مصرف می‌کنند در مقایسه با افرادی که زنجبیل مصرف نمی‌کنند، برای مدت طولانی‌تری سیر می‌مانند. زنجبیل همچنین تأثیر قابل توجهی بر نسبت باسن به کمر دارد.

زنجبیل و لیمو برای لاغری

زنجبیل و لیمو وقتی با هم مصرف شوند می‌توانند متابولیسم شما را تقویت کنند. آب لیمو و زنجبیل هر دو به عنوان یک سرکوب کننده اشتها عمل می‌کنند که شما را از پرخوری غیر ضروری باز می‌دارد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می‌کند.

روش استفاده زنجبیل و لیمو

می‌توانید یک لیمو را در چای زنجبیل خود فشار دهید و به طور منظم آن را میل کنید. چای زنجبیل به شما کمک می‌کند هیدراته بمانید و برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. برای به حداکثر رساندن فواید، می‌توانید آبلیمو زنجبیل یا چای لیمو زنجبیل را دو تا سه بار در روز میل کنید.

نوشیدنی چربی سوز بعد از ورزش   

بعد از تمرین بدن شما نیاز به ریکاوری دارد و پروتئین دقیقا همان چیزی است که بدن شما بعد از تمرین به آن نیاز دارد. پروتئین به ریکاوری و عضله سازی کمک می‌کند همچنین پروتئین به کاهش وزن کمک می‌کند. متابولیسم را بهبود می‌بخشد و به کاهش وزن کمک می‌کند. پروتئین باید بخشی ضروری از برنامه کاهش وزن شما باشد، زیرا از طریق مکانیسم‌های مختلف به کاهش وزن کمک می‌کند. یک شیک پروتئینی بعد از تمرین گرسنگی بعد از تمرین را از بین می‌برد و به شما کمک می‌کند رژیم کاهش وزن خود را رعایت کنید. بعد از تمرین، نوشیدن شیک پروتئینی می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. می‌توانید شیک پروتئینی خود را با مقدار مناسبی پروتئین در خانه تهیه کنید. یک شیک خانگی، پروتئین کافی پس از تمرین مورد نیاز بدن را به شما ارائه می‌دهد.

معجون لاغری شکم و پهلو

انواع معجون لاغری شکم و پهلو

اگر به دنبال چربی سوزی سریع و لاغری شکم و پهلو هستید پیشنهاد می‌کنیم با مشورت با مشاور رژیم و تغذیه خود از معجون‌های زیر استفاده کنید.

‌معجون لیمو و زنجبیل با چای سبز

چای سبز یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است، زیرا دارای کاتچین است که به طور طبیعی چربی‌های شکم را آب می‌کند. این چای همراه با زنجبیل و لیمو از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند، با کلسترول مبارزه می‌کند، ایمنی را بهبود می‌بخشد و شما را هیدراته نگه می‌دارد و در عین حال سلامت گوارش شما را نیز بهبود می‌بخشد. چای سبز برای اندام شما عالی است و سالم‌ترین جایگزین برای قهوه برای رفع کافئین در اواسط روز است. بنابراین دفعه بعد که یک فنجان چای سبز درست کردید، فقط کمی زنجبیل رنده شده اضافه کنید و نصف لیمو را در آن فشار دهید و از نوشیدنی فوق العاده سالم خود لذت ببرید.

معجون سیر لیمو زنجبیل برای لاغری

لیمو و زنجبیل دو ماده غذایی فوق العاده هستند که توسط بسیاری از متخصصان رژیم غذایی به افرادی که به دنبال کاهش وزن سریع و به روشی سالم هستند توصیه می‌شود. لیمو و زنجبیل و هر دو به طور جداگانه غذاهایی در نظر گرفته می‌شوند که به دفع مواد زائد از بدن کمک می‌کنند و در کنار هم یک تیم قوی کاهش وزن را تشکیل می‌دهند که به طور طبیعی چربی‌ها را آب می‌کنند. سیر نیز خاصیت ضد التهابی و چربی سوزی دارد. معجون سیر، لیمو و زنجبیل برای لاغری یک معجون فوق‌العاده برای کاهش وزن و چربی سوزی است.

آب لیمو، هندوانه، زنجبیل و نعناع

این دتاکس واتر تمام مواد مغذی ضروری را برای بدن شما فراهم می‌کند و شما را هیدراته نگه می‌دارد و در عین حال سموم را دفع می‌کند و به کاهش وزن سریع‌تر کمک می‌کند. یک عدد لیمو و یک خیار را به ورقه‌های نازک برش دهید و مقداری زنجبیل را رنده کنید. نصف فنجان برگ نعناع را بشویید و کنار بگذارید. حالا تمام مواد بالا را به یک پارچ حاوی حداقل شش لیوان آب اضافه کنید و خوب هم بزنید. اجازه دهید پارچ با تمام مواد موجود در آن، حداقل برای یک شب کامل بماند.

صبح روز بعد آب را فیلتر کرده و در یک بطری نگهداری کنید. این دتاکس واتر را اول صبح و در طول روز بنوشید. این روال را حداقل به مدت چهار هفته انجام دهید و پس از آن می‌توانید آن را قطع کنید. هندوانه در این دتاکس واتر کاهش چربی شکم را افزایش می‌دهد، زیرا این میوه حاوی ترکیبی ارگانیک به نام سیترولین است که اسید آمینه‌ای است که کبد و کلیه‌ها را از تمام سموم پاک می‌کند. علاوه بر این، یکی از بهترین دیورتیک‌های طبیعی موجود است و به دفع آب اضافی از بدن کمک می‌کند. بنابراین، به کاهش وزن به دلیل احتباس آب در بدن کمک می‌کند.

معجون لاغری شکم و پهلو چگونه باعث لاغری می‌شود؟

با توجه به این که مواد تشکیل دهنده معجون لاغری شکم و پهلو، از مواد غذایی چربی سوز مانند: لیمو، زنجبیل، سیر و… تشکیل شده است. این مواد خاصیت چربی سوزی دارند. به همین دلیل مصرف معجون لاغری شکم و پهلو باعث لاغری و کاهش وزن می‌شود.

آیا زنجبیل باعث لاغری شکم و پهلو می‌شود؟

بله. زنجبیل حاوی ترکیباتی به نام شوگاول و جینجرول است. این دو ترکیب در صورت مصرف فعالیت‌های بیولوژیکی را تحریک می‌کنند و به افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی کمک می‌کنند.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

چه مدت باید از این معجون سیر زنجبیل و ابلیمو استفاده کرد

20 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    با سلام بهتره در کنار یک دوره کاهش وزن اصولی متشکل از برنامه غذایی از این معجون استفاده کنید و تا زمانی که توی دوره هستید طی هفته یکی-دو بار مصرف کنید نهایتا

    21 بهمن 1401 پاسخ
مطالب مرتبط