برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید

قرص آلفا اسلیم برای لاغری: تاثیر، نحوه مصرف و عوارض

شاید شما هم یکی از افرادی هستید که بارها برای لاغری تلاش کرده راه های متعددی مثل رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده اما موفق نشده است؛ و حالا با پیشنهاد دوستان به فکر مصرف قرص لاغری مثل آلفا اسلیم هستید.

امروزه لاغری و داشتن اندام مناسب یکی از دغدغه های مهم مردم به حساب می آید. در واقع به علت گسترش تکنولوژی بین مردم جهان، دسترسی مردم به دیدگاه های زیبایی شناسی صنعت مد بیشتر شده است. در نتیجه افراد به دنبال این هستند که خود را به آن زیبایی ایده آل و عامه پسند نزدیک کنند. افراد زیادی به خاطر نداشتن وزن ایده آل یا ظاهر متناسب دچار کمبود اعتماد به نفس شده و تا مرز خودکشی نیز رفته اند و یا حداقل به فکر کار های عجیب و خطرناک برای اینکه وزن کم کنند نظیر مصرف قرص های خاص، عمل های سخت و یا رژیم های کالری شماری به شدت فشرده افتاده اند.

البته این دیدگاه ظاهر بینانه نسبت به خود و دیگران همیشه مورد سرزنش واقع شده است. در این مقاله قصد داریم قرص آلفا اسلیم که مردم برای کاهش وزن خود استفاده می کنند را به شما معرفی کنیم. این مقاله قرار نیست شما را به مصرف این دارو ترغیب کند؛ بلکه فقط شما را با تاثیر، نحوه مصرف و عوارض آلفا اسلیم آشنا می کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

قرص آلفا اسلیم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اول از هر چیز باید بدانید که این قرص چیست، از کجا آمده و دقیقا برای چه چیزی استفاده می شود؟ قرص آلفا اسلیم در کشور آمریکا تولید شده و به کشورهای دیگر صادر می شود. جالب است بدانید که این قرص با اینکه ساخت آمریکا است؛ اما مردم آمریکا یا سایر کشورهای اروپایی مصرف زیادی از آن ندارند. در واقع بیشترین مصرف این قرص در کشور ایران و سایر کشورهای مشابه است.

این قرص یکی از مشهورترین و محبوب ترین قرص های لاغری به شمار می آید. هر کدام از قرص های لاغری محلی دارند که بیشترین تاثیر را روی آن نقطه می گذارند. طبق ادعا شرکت تولید کننده؛ قرص آلفا اسلیم تاثیر فوق العاده ای روی شکم، پهلو و از بین بردن چربی های دور شکم دارد. نکته خوبی که باعث جذابیت و تفاوت این قرص با قرص های لاغری مشابه می شود در این است که باعث لاغر شدن صورت و از بین رفتن چربی های آن نمی شود. در این قرص ویتامین های E و C قرار داده شده که در نتیجه مصرف آن می توانید شادابی پوست و صورت خود را احساس کنید.

اینفوگرافیک توضیحات آلفا اسلیم عوارض و کاربرد

همان طور که می دانید یکی از عوارض لاغری افتادگی پوست صورت و بدن است. قرص آلفا اسلیم موادی دارد که خاصیت پیش گیری از این اتفاق را با خود دارند. به این معنا که ترکیبات معدنی از جمله وجود ویتامین E و C در این قرص، از افتادگی پوست حین و بعد از دوره کاهش وزن جلوگیری می کند.

علاوه بر این، آلفا اسلیم طبق گفته شرکت تولید کننده مزیت دیگری نیز دارد که آن گیاهی بودن و نداشتن عارضه خاص برای مصرف کننده است. این قرص بیشتر برای دو گروه از افراد مورد استفاده قرار می گیرد: گروه نخست افرادی هستند که چاقی بی رویه یا نوع بد دارند؛ گروه دوم هم افرادی هستند که بعد از یک دوره کاهش وزن دچار استپ وزنی شده اند. به نظر می رسد که این قرص برای این دو گروه از افراد قابل استفاده باشد.

قرص آلفا اسلیم در کاهش وزن چه تاثیری دارد؟

قرص آلفا اسلیم با خاصیت بالایی که در چربی سوزی دارد و در عین حال پایین آوردن اشتهای شما بدن را وادار می کند تا از چربی های خود برای مصرف روزانه استفاده کند. اگر شما از یک رژیم غذایی اصولی پیروی میکنید و در کنار آن ورزش هم انجام می دهید (برای حدود سه هفته) اما همچنان وزن شما کم نمی شود، احتمالا دچار استپ وزن شده اید و بد نیست با نظر پزشک معالج در صورت نیاز به فکر مصرف قرص آلفا اسلیم هم جهت چربی سوزی باشید.

“استپ وزنی زمانی به وجود می آید که در آن وزن بدن روی یک عدد خاص باقی می ماند و هیچ کاهشی ندارد. همان طور که در پاراگراف قبل گفتیم، در حالت نرمال با رعایت یک برنامه غذایی درست و انجام تمرینات ورزشی، باید از بعد حدود سه هفته کاهش وزن اتفاق بیوفتد. اگر بعد از سه هفته دیدید که وزن شما همچنان ثابت است یعنی دچار استپ وزنی شده اید. در چنین شرایطی قرص آلفا اسلیم به خوبی می تواند به شما کمک کند.

فواید مصرف قرص آلفا اسلیم (به ادعا تولید کننده):

طبق ادعا شرکت تولید کننده علاوه بر تاثیر آلفا اسلیم روی استپ وزنی و از بین بردن آن، این قرص روی موارد دیگری هم در روند کاهش وزن تاثیر گذار است! هر چند ما در اندام برتر هیچ تاییدی بر صحت این فواید نمیگذاریم و توصیه ای به مصرف آن جهت کاهش وزن هم نمیکنیم. اما به طور کلی فواید مصرف قرص آلفا اسلیم عبارتند از:

  • کاهش اشتها
  • سوزاندن چربی های اضافی بدن
  • افزایش انرژی
  • تنظیم سوخت و ساز بدن

این کپسول تولید شده تا روی چربی های دور شکم و کمر شما تاثیر بگذارد و بر خلاف بسیاری از مکمل های دیگر، باعث لاغری صورت شما نشود. در صورتی که داروی لاغری چنین عملکردی داشته باشد می توان گفت یکی از بهترین قرص های لاغری موجود است.

ترکیبات موجود در قرص آلفا اسلیم

عمده ترین ترکیبات طبیعی که در کپسول لاغری آلفا اسلیم قرار گرفته اند شامل ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب، قهوه سبز، تخم کتان، گلیسین، کافئین، گارسینیا و عصاره برگ چای سبز می شوند. همچنین در این قرص ترکیبات تمشک، عصاره برگ درخت زیتون؛ عصاره برگ باکوپا و عصاره ریشه فورسکوهلی نیز در آن قرار دارد.

این قرص در کشور آمریکا ساخته شده است و به همین خاطر بیشتر ترکیبات آن برای ما ناشناخته است. به عنوان مثال برخی از ترکیبات موجود در این قرص تنها در کشورهای اروپایی قرار دارد. این ترکیبات درون این قرص به طور فشرده قرار گرفته تا مصرف کننده کاهش وزن بیشتری را تجربه کند.

نحوه مصرف قرص آلفا اسلیم

این قرص 5 عدد کپسول در خود دارد که با توجه به نظر متخصص تغذیه، می توانید روزانه یک الی دو عدد از آن مصرف کنید. علاوه بر این، باید به یاد داشته باشید که یک اصل کلی هنگام مصرف قرص های لاغری این است که از رژیم غذایی درست و تمرینات ورزشی مداوم نیز کمک بگیرید.

تاثیر مصرف قرص آلفا اسلیم

1- با مصرف این قرص می توانید سریع تر و راحت تر وزن کم کنید؛ بنابراین از مصرف این قرص بدون تجویز پزشک یا بدون اینکه رژیم غذایی و برنامه ورزشی داشته باشید اجتناب کنید.

2- کاهش احساس گرسنگی به دنبال کاهش اشتها یکی از تاثیرات این قرص است؛ کسانی که از این قرص استفاده کرده اند می گویند به جز اینکه اشتهای ما کم شده، بروز احساس گرسنگی نیز در ما کاهش پیدا کرده است.

3- تقویت متابولیسم بدن، کاهش سایز و کم کردن وزن تا زمان ادامه مصرف دارو از جمله دیگر تاثیراتی است که قرص آلفا اسلیم بر بدن شما خواهد گذاشت. در ادامه به برخی دیگر از تاثیرات مصرف قرص آلفا اسلیم اشاره خواهیم کرد.

آلفا اسلیم کربوهیدرات های نا سالم را مسدود میکند!

هنگامی که مصرف آلفا اسلیم همراه با یک رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی فعال (تمرینات ورزشی مداوم) استفاده شود، می تواند به کاهش آسان تر وزن شما کمک کند. حتی هنگامی که کمی دچار لغزش می شوید و نمی توانید از برنامه منظم غذایی و ورزشی خود پیروی کنید، همچنان آلفا اسلیم روند کاهش وزن شما را فعال نگه می دارد. فرمول انحصاری موجود در کپسول های آلفا اسلیم به خوبی می توانند از تولید مقادیر زیادی از آنزیم های مسئول تجزیه و جذب نشاسته تا 300 کالری جلوگیری کنند. این منجر به کاهش سطح قند و گلوکز خون شده و نتایج کاهش وزن بیشتر می شود.

غلبه بر مصرف بیش از حد گلوکز

وقتی که مقدار زیادی چربی مصرف می کنیم، بدن ما اجزای تشکیل دهنده را به گلوکز تشبیه کرده و در صورت تولید بیش از حد گلوکز، تبدیل به چربی می شود. مواد موجود در آلفا اسلیم به آنزیم های مسئول برای این تنبدیل کمک می کند و توانایی بدن شما را برای جذب بیش از حد مواد قندی، چربی و گلوکز کاهش می دهد. در نهایت این باعث آن می شود که جربی کمتری در بدن ذخیره شده و به جلوگیری از افزایش وزن با کربوهیدرات و قند کمک می کند.

مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم برای اولین بار

شاید شما هم پیش از این از هیچ قرص لاغری استفاده نکرده باشید. بهتر است که در هر صورت با پزشک معالج خود درباره چگونگی مصرف قرص آلفا اسلیم مشورت کنید. به طور کلی با توجه به چیزی که سایر منابع و افراد گفته اند؛ طریقه مصرف قرص لاغری آلفا به این شکل است که اگر تا به حال هیچ قرص لاغری مصرف نکرده باشید بهتر است که یک قرص را نیم ساعت بعد از صبحانه، همراه با یک لیوان کامل آب ولرم بخورید. بهتر است که در آب خود ترکیباتی مثل عسل، خاکشیر، تخم شربتی و آبلیمو نیز اضافه کنید؛ اما اگر تمایل ندارید با همان آب ولرم نیز می توانید قرص را مصرف کنید.

اگر قرص آلفا اسلیم باعث کاهش وزن من نشد چه کنم؟

هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در صورت مصرف این قرص حتما وزن کم کنید و یا اینکه دچار عوارض مصرف آن نشوید! اما اگر این قرص باعث کاهش اشتها یا کاهش وزن در شما نشد؛ بهتر است نیم ساعت قبل از صبحانه میل کنید. اگر همچنان این قرص باعث کاهش اشتها در شما نشد، بهتر است ناشتا یک قرص و بعد از گذشت سه الی چهار ساعت یک قرص دیگر نیز میل کنید. ناهار و شام شما باید رژیمی و به میزان خیلی کمی مصرف شود؛ اگر به کلی مصرف ناهار یا شام را کنار بگذارید دچار استپ وزنی خواهید شد. هر نیم ساعت یک لیوان آب بخورید؛ دفع چربی قرص از طریق ادرار و تعریق است؛ بنابراین مصرف هر چه بیشتر آب به دفع چربی و نتیجه گیری بهتر کمک خواهد کرد. در طی روز سه الی پنج عدد خرما یا گردو بخورید؛ مگر اینکه طبع بدنی شما گرم باشد. همچنین خوردن روزانه سه الی پنج عدد زیتون میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر این قرص باعث ضعف بدنی من شد چه کنم؟

تحت هیچ شرایطی قرص لاغری آلفا اسلیم را به صورت سرخود و بدون نظر پزشک مصرف نکنید. اگر تمایل دارید از این قرص استفاده کنید آن را با مشاور و پزشک معالج خود در میان بگذارید، با بررسی وضعیت بدنی و تحت نظر ایشان اقدام به مصرف کنید. با توجه به موارد منع مصرف بسیار زیادی که این قرص دارد، احتمال بروز مشکل هنگام استفاده از آن برای عموم افراد وجود دارد.

سایر مزیت های مصرف قرص آلفا اسلیم

تا این جای مقاله با برخی از فوایدی که قرص آلفا اسلیم دارد آشنا شدید؛ اما هنوز تمام نشده است. طبق ادعای شرکت تولید کننده باید بدانید که این قرص می تواند چربی و کلسترول خون شما را به خوبی کاهش دهد و منجر به سلامت قلبتان شود. اگر شما از افرادی هستید که گرسنگی کاذب زیادی را در طی روز تجربه می کنید و بیشتر بر حسب عادت غذا می خورید نه از روی گرسنگی، این قرص می تواند به شما کمک کند؛ چرا که آلفا اسلیم تاثیر فوق العاده ای بر کاهش اشتهای افراد می گذارد.

بالا رفتن سطح انرژی، چربی سوزی، کالری سوزی، کاهش قند خون و کنترل دیابت، جلوگیری از جذب چربی جدید، آب کردن شکم و پهلو، بالا بردن متابولیسم و سوخت و ساز بدن، خواص آنتی اکسیدانی، ضد پیری و ضد سرطانی به همراه مناسب بودن استفاده آن برای خانم ها و آقایان از جمله سایر فواید قرص آلفا اسلیم به حساب می آیند.

عوارض قرص آلفا اسلیم (مهم)

اینکه هر ماه 10 کیلو کم کنید، بخورید و لاغر شوید یا هر هفته یک سایز کم کنید جملات خبری وسوسه برانگیزی هستند؛ اما باید بدانید که مصرف داروهای لاغری از جمله آلفا اسلیم عوارضی به دنبال دارد. قرص آلفا اسلیم عوارض متعددی داشته که افرادی که آن را مصرف کرده اند این موارد را گزارش می کنند. همینطور در خصوص عملکرد چالش برانگیز این قرص در بدن در ویدیو ابتدا صفحه هم به صورت مفصل توضیحاتی داده شده که توصیه میکنیم حتما آن را ببینید. اما به طور کلی عوارض مصرف قرص آلفا اسلیم عبارتند از:

  • استرس و بی خوابی
  • افزایش فشار خون
  • بدتر شدن شرایط روحی
  • کم آبی بدن و احساس تشنگی
  • ایجاد مشکلات کلیوی
  • ایجاد مشکلات قلبی
  • ایجاد مشکلات گوارشی
  • بروز یبوست
  • بروز درد و زخم معده
  • در صورت عدم رعایت مصرف احتمال مرگ

توصیه همیشگی ما در اندام برتر اینکه بهتر است به جای استفاده از این داروها به روش های طولانی مدت و پایدار روی آورید؛ مثلا از رژیم غذایی مناسب یا برنامه ورزشی مداوم کمک بگیرید.

موارد منع مصرف قرص آلفا اسلیم

داروهای کاهش وزن نباید بدون نیاز درمانی مصرف شوند؛ در حقیقت باید گفت که این قرص ها تنها در صورتی که پزشک معالج شما آن را تجویز کند قابل استفاده است. از طرف دیگر، زمانی که استفاده از قرص های لاغری با نیاز درمانی توجیه شده و پزشک آن را تجویز کرده است؛ در صورت ایجاد حساسیت استفاده از آن باید کاملا قطع شود. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باید اول از هر چیز اطلاعات روی بروشور بسته این قرص را مطالعه کنید. به طور کلی افرادی که شرایطی به این صورت دارند، نباید از این قرص استفاده کنند:

  • افراد با سن کمتر از 18 یا بیشتر از 50 سال
  • زنان در دوره بارداری (یک ماه قبل از بارداری باید مصرف این قرص قطع بشه)
  • زنان در دوره شیردهی (حتی اگر یک وعده در شبانه روز به فرزندتان شیر می دهید، از مصرف این دارو اجتناب کنید.)
  • بیماران مبتلا بیماری فشار خون
  • افراد مبتلا به نارسایی کلیه
  • کسانی که بیماری های قلبی و عروقی دارند
  • افراد مبتلا به بیماری های مغزی
  • افراد مبتلا به مشکلات گوارشی

تفاوت قرص لاغری آلفا اسلیم با قرص آلفا نارنجی

یکی از سوالات رایجی که کاربران از ما می پرسند این است که قرص آلفا اسلیم با قرص آلفا نارنجی چه تفاوتی دارد؟ آیا اصلا این دو قرص با یکدیگر تفاوتی دارند یا نه؟ در پاسخ باید بگوییم که همان طور که با توجه به نارنجی بودن رنگ کپسول های قرص آلفا اسلیم، این محصول به آلفا نارنجی نیز شهرت پیدا کرده است. در حال حاضر سری جدید رنگ این محصول به رنگ قرمز تغییر پیدا کرده است.

نظرات راجع به قرص آلفا اسلیم

به طور کلی عمده افرادی که با آلفا اسلیم وزن کم کرده اند حتی در صورتی که کاهش وزن را تجربه کردند باز هم نتوانستند وزن خودشان را ثابت نگهدارند و دچار بازگشت وزن شدند. از آن جایی که مصرف این قرص به صورت همیشگی هم امکان پذیر نیست چرا که مضرات زیادی را برای بدن شما ایجاد می کند، به نظر میرسد کاهش وزنی که از طریق مصرف آن تجربه می کنید، بیشتر یک کاهش وزن موقت و کوتاه مدت است.

1. کوچک شدن حجم معده با قرص لاغری آلفا اسلیم

افرادی که از قرص آلفا اسلیم استفاده کرده اند می گویند که در طول دوره مصرف، حجم معده آنها کوچک شده است و تا حدودی اشتها آن ها کاهش پیدا کنه که همین امر باعث شده در روند کاهش وزن کمتر احساس فشار و گرسنگی کنند.

2. بهم ریختن متابولیسم بدن با مصرف آلفا اسلیم

برخی افراد به محض رسیدن به وزن ایده آل مصرف دارو را قطع کرده اند که این کاری اشتباه است؛ چرا که متابولیسم بدن هنگام مصرف محصولات تغییر کرده است. بنابراین زمانی که به یک باره مصرف را قطع کنید شرایط بدن شما تغییر پیدا کرده و دچار مشکل می شود. به همین ترتیب در صورتی که میزان مصرف قرص را افزایش دهید یا کاهش دهید هم در وضعیت روتین بدن شما تاثیرگذاری جدی خواهد داشت!

3. تثبیت وزن را پس از مصرف آلفا اسلیم فراموش نکنید

تجربه افرادی که از این دارو استفاده کرده اند این است که با مشاور تغذیه برنامه تثبیت وزن طی شود. بهتر است که مراعات های غذایی و رژیمی و ورزشی خود را تا پایان تثبیت وزن ادامه دهید؛ چرا که اگر همه راه های کم کردن وزن مثل ورزش، رژیم، قرص های لاغری و حتی جراحی را امتحان کنید و بعد از آن هیچ مراعاتی نکنید، وزن شما دوباره به حالت سابق باز می گردد. بنابراین فراموش نکنید که باید وزن خود را همچنان ثابت نگه دارید وگرنه هیچ تضمینی روی اینکه وزن شما دوباره به حالت قبل باز نگردد وجود نخواهد داشت.

4. بروز ناراحتی های معده با مصرف آلفا اسلیم

با توجه به اینکه آلفا اسلیم تاثیر گذاری زیادی روی روند هضم و جذب مواد مغذی در بدن دارد، برخی از مصرف کنندگان گزارش دادند که استفاده از این قرص باعث شده به مرور زمان دچار مشکلات گوارشی و حتی زخم معده بشوند. از همین رو توصیه میکنیم در صورتی که ناراحتی های گوارشی دارید، تحت هیچ شرایطی از این قرص استفاده نکنید.

5. ایجاد مشکلات کلیوی با قرص لاغری آلفا اسلیم

این قرص همانطور که جلوتر هم گفتیم روی آب بدن افراد هم تاثیر میگذارد. از طرفی با ایجاد محدودیت در روند جذب مواد مغذی و افزایش فشار در سیستم گوارش به بخش هایی از بدن نظیر کلیه که وظیفه تصفیه را به عهده دارند فشار می آورد و امکان ایجاد مشکلات کلیوی را افزایش میدهد.

بسته بندی قرص آلفا اسلیم

کپسول آلفا اسلیم که امروزه جایگاه خیلی خوبی بین مردم پیدا کرده است؛ یک قوطی حاوی 50 عدد کپسول آلفا اسلیم است. یکی از داروهای لاغری که برای کاهش وزن افراد بخصوص آن هایی که دچار استپ وزنی شده اند قابل استفاده است. این قرص در آمریکا تولید شده و در ژاپن و کره به نام گرانول نیز شناخته می شود. قرص لاغری آلفا اسلیم یکی از قوی ترین مکمل هایی است که برای کاهش وزن و چربی سوزی استفاده می شود. اما بد نیست توجه کنید که مصرف سرخود این قرص میتواند عوارض زیادی برای شما به همراه داشته باشد. استفاده از آن به عنوان یک مکمل برای لاغری در دوره استاندارد کاهش وزن زیر نظر پزشک، عوارض احتمالی آن را بسیار کاهش وزن می دهد.

بسته بندی قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص آلفا اسلیم تقلبی

قرص آلفا اسلیم همانند سایر محصولات لاغری دارای دو نوع اصل و تقلبی در بازار است. الفا اسلیم تقلبی در ظاهر تفاوتی زیادی با مدل اصل این قرص ندارد. چیزی که عامه مردم تصور می کنند این است که تفاوت قرص آلفا اسلیم تقلبی با اصل در رنگ و ظاهر آن است؛ اما باید بگوییم که پیدا کردن مشخصه های جنس اصل و تقلبی به این راحتی ها هم نیست. کسی که محصول تقلبی تولید می کند برای اینکه رنگ ها، طرح ها و ظاهر محصول با نمونه اصل آن هم خوانی داشته باشد همه تلاش خود را به کار می گیرد. پیدا کردن تفاوت بین قرص آلفا اسلیم تقلبی با اصل کار ساده ای نیست و برای افرادی که تخصصی در این حوزه ندارند بسیار دشوار است. شما باید حین خرید دقت کنید تا از یک شرکت معتبر قرص مورد نظر خود را دریافت کنید؛ در نتیجه می توانید از اورجینال بودن محصول اطمینان داشته باشید.

تفاوت قرص آلفا اسلیم تقلبی با اورجینال

برای اینکه تشخیص دهید قرص آلفا اسلیم تقلبی است یا نه، باید از سامانه ریجستری قرص لاغری آلفا اسلیم کمک بگیرید. بدین منظور باید به سمت چپ جعبه قرص، به برچسب زرد رنگ نگاه کنید و وارد سامانه ریجستری آلفا اسلیم شوید. قسمت مربوط به کد ریجستری سمت چپ یا زیر جعبه را به آرامی بخراشید تا کد آن مشخص شود. آلفا اسلیم دارای دو کد اصالت کالا بوده و باید هر دو را وارد کنید. با توجه به پیامی که سامانه به شما نمایش می دهد می توانید از اصل یا تقلبی بودن محصول در دست خود اطمینان پیدا کنید. همچنین روی بسته یک هولوگرام وجود دارد، حرف A به صورت برجسته روی جعبه قرار دارد که با لمس کردن می توانید آن را احساس کنید. در صورت دیدن این دو مورد می توانید از اصل بودن کالای در دست خود اطمینان پیدا کنید.

قرص آلفا اسلیم نارنجی بهتره یا قرمز؟

یکی از سوالات رایجی که شما از ما می پرسید این است که قرص آلفا اسلیم نارنجی با قرمز چه تفاوتی دارد؟ کدام یک از این دو قرص بهتر هستند؟ در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که این دو قرص از نظر تاثیری که بر کاهش وزن می گذارند هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. طبق ادعا شرکت تولید کننده هر دو قرص روی کاهش اشتها، از بین رفتن چربی های اطراف شکم و کمر، افزایش انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن تاثیر فوق العاده ای دارند. هر دو قرص به ویژه برای افرادی که دچار استپ وزنی شده اند بسیار کاربردی است.

قرص آلفا اسلیم نارنجی با قرص آلفا اسلیم قرمز از لحاظ ترکیبات تشکیل دهنده هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. تنها تفاوتی که بین قرص آلفا اسلیم نارنجی و آلفا اسلیم قرمز وجود دارد در این است که نوع قرمز سری جدید تولید و نوع نارنجی سری قدیمی تولید آن بوده است.

قرص آلفا اسلیم بهتره یا گلوریا؟

برای اینکه بهتر تفاوت آلفا اسلیم را با قرص گلوریا درک کنید، توضیح مختصری از قرص گلوریا می دهیم. قرص گلوریا فرمولاسیون استانداردی داشته و اشتها را تا حد زیادی پایین می آورد. این قرص نواحی دارای بافت چربی را شناسایی کرده و در کل بدن به طور یکنواخت چربی سوزی انجام می دهد. این محصول ترکیباتی نظیر عصاره گل لاله مردابی لوتوس هندی، عصاره گیاه کاسیا و عصاره ریشه نارنج دارد و برای افرادی که به دنبال لاغری سریع هستند مناسب است.

نمی توان گفت قرص آلفا اسلیم بهتر است یا قرص گلوریا؛ هر کدام از قرص های لاغری عوارضی به دنبال دارند و بهتر است برای لاغری از برنامه غذایی و ورزشی مناسبی پیروی کنید. اگر دوست دارید از قرص های لاغری کمک بگیرید بهتر است قبل از شروع مصرف حتما با یک پزشک صحبت کنید.

قرص آلفا اسلیم بهتره یا جی سی؟

تا اینجا درباره قرص لاغری آلفا اسلیم اطلاعات خوبی کسب کرده اید. بهتر است برای مقایسه آلفا اسلیم با جی سی، جی سی را معرفی کنیم. اگر به دنبال یک قرص لاغری بدون عوارض و کاملا گیاهی هستید، جی سی یک گزینه ایده آل پیش روی شما است. این قرص محصول آلمان بوده و یکی از بهترین گزینه ها بین قرص های کاهش وزن به شمار می رود.

نمی توان بین آلفا اسلیم و جی سی یکی را انتخاب کرد چرا که هر کدام فواید و مضرات خاص خود را دارند. پیشنهاد ما این است که برنامه ورزشی و غذایی مناسبی برای خود ایجاد کنید و با صبر و حوصله روند کاهش وزن را طی کنید. در غیر این صورت برای مصرف هر قرصی حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

آیا خرید قرص آلفا اسلیم از داروخانه امکان پذیره؟

این قرص بسیار کم یاب بوده و واردات کمی از آن به کشور ایران انجام می شود. البته بد نیست بدانید که توصیه پزشکی برای مصرف آن وجود ندارد به همین خاطر شما نمی توانید این دارو را از داروخانه ها تهیه کنید و عمدتا شرکت های وارد کننده هم به عنوان مکمل تغذیه ای آن را وارد می کنند! برای خرید این دارو بهتر است یک شرکت معتبر و مناسب پیدا کنید تا نمونه های اصل آن را در اختیار شما قرار دهند.

آیا قرص آلفا اسلیم شیشه دارد؟

اصولا وجود مواد مخدر به ویژه شیشه در قرص های لاغری دور از ذهن نیست. شاید به صورت خاص در قرص های آلفا اسلیم اورجینال چنین موادی به کار نرفته باشه اما امکان وجود شیشه در قرص های تقلبی وجود دارد! با این حال شما با تهیه قرص و مراجعه به آزمایشگاه های بهداشت می توانید درخواست بررسی آن را بدهید تا ترکیبات تشکیل دهنده آن را به شما اطلاع بدهند و در صورت وجود مواد مخدر هم با فروشنده و عرضه کننده آن برخورد نمایند.

قیمت قرص آلفا اسلیم چقدره؟

هزینه این قرص بین فروشنده های مختلف اینترنتی یا حضوری متفاوت است؛ بهتر است قبل از خرید این دارو با پزشک متخصص مشورت کنید و همچنین برای خرید دارو یک فروشنده مطمئن برای خود پیدا کنید. در خصوص پیدا کردن یک فروشنده مطمئن نیز می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

پاسخ به سوالات پرتکرار درباره قرص لاغری آلفا اسلیم

آیا قرص آلفا اسلیم گیاهی است؟

طبق ادعا شرکت تولید کننده، آلفا اسلیم گیاهی است.

قرص آلفا اسلیم تولید کجاست؟

این قرص تولید شده توسط کشور آمریکا است و یک قرص لاغری موضعی می باشد.

از قرص آلفا اسلیم برای چه استفاده می‌شود؟

بیشتر افرادی که به سختی وزن کم می کنند یا دچار استپ وزن شدند از این قرص استفاده می کنند.

آیا قرص لاغری آلفا اسلیم باعث لاغری صورت می‌شود؟

خیر

عوارض مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم چیه؟

استرس و بی خوابی – ایجاد مشکلات فشار خون – بروز مشکلات قلبی – بروز مشکلات روحی – اختلال در گوارش – یبوست – بی حالی – ایجاد مشکلات کلیوی – ناراحتی های معده

قیمت قرص آلفا اسلیم چقدره؟

با توجه به عرضه محدود این قرص قیمت مشخصی از آن به صورت عمومی وجود ندارد اما توصیه میکنیم حتما از فروشندگان معتبر تهیه کنید و صرفا به دلیل قیمت پایین تر از فروشگاه نامعتبر تهیه نکنید.

تفاوت آلفا اسلیم نارنجی و قرمز چیه؟

آلفا اسلیم قرمز سری جدید تولید شده و نارنجی نسخه قدیمی می باشد.

آیا قرص لاغری آلفا اسلیم شیشه دارد؟

وجود مواد مخدر در قرص های لاغری دور از انتظار نیست با این حال شما با مراجعه به آزمایشگاه های بهداشت از وجود ترکیبات مضر در قرص های گیاهی موجود مثل آلفا اسلیم می توانید اطلاع پیدا کنید.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

سلام من فشارم بین ۱۲تا۱۴بالاوپایین قرص فشارهم استفاده میکنم میتونم استفاده بکنم

3 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    خیر با توجه به مشکل فشاری که دارید اکیدا توصیه میشه از قرص آلفا اسلیم استفاده نکنید!

    9 بهمن 1401 پاسخ
ثمانه رستم پور

سلام من الان دوهفته هست قرص آلفا میخورم سایز کم کردم ولی وزنم پایین نمیاد یعنی نزدیک یک ماه نیم میشه استپ وزنی خوردم چیکارکنم مرسی

11 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    سلام؛ مصرف این قرص رو برای کاهش وزن آنچنان توصیه نمیکنیم چون عوارض زیادی میتونه داشته باشه و به همین ترتیب کاهش وزن ماندگاری نداره. استپ وزن هم یکی از مشکلاتی هست که مصرف قرص آلفا اسلیم برای لاغری میتونه به وجود بیاره! چون به بدن برای چربی سوزی فشار میاره و اصولا بدن در برابر هر روشی که بخواد با فشار و خیلی سریع وزن کم بکنه مقاومت میکنه و در نهایت استپ وزن به وجود میاد

    12 بهمن 1401 پاسخ
معصومه

میشه جای مطمئندبرا خرید این محصول رو بفرمایین

13 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    متاسفانه جهت خرید قرص آلفا اسلیم، مجموعه اندام برتر جایی رو توصیه نمیکنه!

    13 بهمن 1401 پاسخ
آمنه

آیا میشه قرص آلفا اسلیم رو با قرص پیشگیریه LDمصرف کنم؟

25 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    توصیه نمیکنیم جهت مصرف حتما با پزشک مطرح کنید.

    27 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    مصرف این قرص رو برای کاهش وزن توصیه نمیکنیم با این حال اگر قصد مصرف دارید حتما با پزشک در میون بذارید.

    27 بهمن 1401 پاسخ
امیررضا

سلام ببخشید من کم کاری تیروئید خفیف دارم وبادارو کنترل شده ولی روزی نصفی قرص لووتیروکسین میخورم وبخاطر این مشکلم روزبه روز وزنم داره بالاتر میره میتونم وسایزم بالا رفته میتونم آلفا اسلیم استفاده کنم؟؟

25 بهمن 1401 پاسخ
    اندام برتر

    مصرف این قرص رو جهت کاهش وزن به ویژه برای افرادی که دارو مصرف میکنن، توصیه نمیکنیم.

    27 بهمن 1401 پاسخ
سعاد

سلام خسته نباشید من مشکل کلیه دارم یکی از کلیه هام کم کار شده ولی دیگری مشکلی نداره میتونم از این قرص ها استفاده کنم

8 اسفند 1401 پاسخ
    اندام برتر

    تحت هیچ شرایطی مصرف خودسرانه نکنید؛ حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید. گروه ما به صورت جدی توصیه میکنه استفاده نکنید.

    8 اسفند 1401 پاسخ
ناهید بدوی

سلام من تقریبا۴روزه قرص آلفا رو مصرف کردم سرم خیلی سنگین میشه بدنم کسالت زیاد پیدا میکنه نمیدونم چون روزای اوله اینطوره یا چی؟ گشنم نمیشه 3_4روزی میشه فقط درحدصبونه میخورم اونم بخاطر قرص چکن گفتن نیم ساعت بعد صبحانه بعدش گشنمم بشه میلی ب خوردن ندارم مبشه روش مصرف درست آلفارو بهم بگید ممنون میشم آخه اینکه در طول روز فقط صبحونه بخورم مشکلی نیس؟ لطفا روش مصرف درستشو بهم بگین چون خیلی نیاز دارم لاغر کنم ولی نمیدونم چطوری درست مصرف کنم

8 اسفند 1401 پاسخ
    اندام برتر

    سلام مصرف این قرص رو برای لاغری اصلا توصیه نمیکنیم! به همین ترتیب ازتون میخوایم حتما مسئله رو با پزشک در میون بذارید و تحت نظر پزشک ادامه بدید. اما مواردی که گفتید از عوارض الفا اسلیم هست و ممکنه عوارض جدی تری هم داشته باشه.

    8 اسفند 1401 پاسخ
موسوی

سلام من این قرص الفارو خوردم خیلی خوب هم لاغرشدم اما سردرد بی اشتهایی بی خابی هم کشیدم بیشترین تاثیربدی رو هم روی دندونام گذاشت دندونام پوسیدگی پیداکرد

13 اسفند 1401 پاسخ
    اندام برتر

    انشالله وزنی که کم کردید براتون بمونه و برنگرده بالا اما واقعا ارزشش رو داشته که دندون هاتون رو در مقابل کاهش وزن موقت بدید؟ البته عوارض بلند مدت دیگه اون رو در آینده تازه متوجه میشید

    13 اسفند 1401 پاسخ
سمانه

سلام .قرص الفا اسلیم رو میشه با قرص انرژی یوروویتال در طی روز و با فاصله زمانی مصرف کرد؟

13 اسفند 1401 پاسخ
    اندام برتر

    کلا مصرفش رو توصیه نمیکنیم با این حال با پزشک مشورت کنید

    13 اسفند 1401 پاسخ
Masoumeh Mehrali

سلام چند دوره باید مصرف شه این قرص ؟؟

15 اسفند 1401 پاسخ
    اندام برتر

    مصرف قرص رو توصیه نمیکنیم با این حال زیر نظر پزشک اگر هستید می تونید از مشورتشون استفاده کنید

    15 اسفند 1401 پاسخ
افسانه

سلام من روزی دو عدد قرص آلفا اسلیم استفاده میکنم اصلا لاغر نشدم حتی اشتهای کن هم کم نشده چکار باید کرد؟

29 اردیبهشت 1402 پاسخ
مرضیه

سلام من دو روز دارم این قرص میخورم ولی به شدت با بی خوابی مواجه شدم یک‌روز درمیان میخورم چیکار کنم به نظرتون دیگ نخورم ؟

24 خرداد 1402 پاسخ
    اندام برتر

    بله توصیه میکنیم قبل از مطرح کردن با پزشک استفاده نکنید حتما به پزشک مراجعه کنید و دارو رو معرفی کنید و همینطور جهت تست دارو به آزمایشگاه مراجعه کنید

    27 خرداد 1402 پاسخ
ابراهیم

وزن 150سن40 قد190..شکم خیلی دارم فقط شکم نخوام آب بشه

28 خرداد 1402 پاسخ
ابراهیم

وزن 150سن40 قد190..شکم خیلی دارم فقط شکم آب بشه ممنون از تیم شما

28 خرداد 1402 پاسخ
مریم علی پور

قرص آلفا می خواستم

29 خرداد 1402 پاسخ
نرگس

سلام خاهش میکنم جواب منو بدین من الان چنج روزه مصرف کردم صورتم یکم جوش زده با ورم ن ورم خیلیی جوری ک انگار نخابیدع باشی یا خسته باشی اینحوری ورم کرده بخاطر عوارض قرص باشه

6 تیر 1402 پاسخ
Nasim

سلام و خسته نباشید من دارم کپسول الفا رو استفاده میکنم اصلا هیچ علائمی رو بدنم نذاشته،هیییچ اشتهام رو کم کرده و انرژیم رو بالا برده به همین دلیل ورزش رو با انرژی انجام میدم و غذام هم کم شده.

7 تیر 1402 پاسخ
Nasim

سلام و خسته نباشید من دارم کپسول الفا رو استفاده میکنم اصلا هیچ علائمی رو بدنم نذاشته،هیییچ اشتهام رو کم کرده و انرژیم رو بالا برده به همین دلیل ورزش رو با انرژی انجام میدم و غذام هم کم شده من تا الان عوارضی ندیدم،تازه شاداب شدم. پس چرا من اینجوریم و علایم ندارم؟!

7 تیر 1402 پاسخ
سلام من ۱۷سالمه وزنم بالاست میتونم استفاده کنم

سلام من ۱۷سالمع و وزنم بالاست میتونم استفاده کنم؟

11 تیر 1402 پاسخ
ناشناس

سلام من 15سال دارم یک دانه رو خوردم ایا اتفاقی پیش میاد

19 تیر 1402 پاسخ
مهناز

سلام اگه یه دوره قرص بخوریم تا چند روز باید صبر کنیم تا پک بعدی رو بخوریم؟

1 مرداد 1402 پاسخ

بهترین قرص لاغری که دیدم همین بود. چقدر هم انرژی بخش هست... عالیه.

4 مرداد 1402 پاسخ
محمود محمد پور کارمند مالیاتی ساری

بخاطر وزن بالا پای م ورم کرده دیابت هم دارم ۹۸کیلیوهستم با ۴۸ کیلو ودخترخانم من هم میخواد۲۱ساله وزن ش ۷۸کیلیو

15 شهریور 1402 پاسخ

سلام من از این موقع که آلفا اسلیم مصرف میکنم بی خواشدم چکار کنم

16 شهریور 1402 پاسخ
فاطمه

سلام من سه چهارروزه ازقرص الفااسلیم استفاده میکنم دستشویی زیادمیرم اصلااشتهاندارم درحدسه چهارلقمه ولی اصلا خوابم نمیبره چکارکنم مصرف کنم یانه تیروئیدکم کارم دارم

17 شهریور 1402 پاسخ
الهه امیری

لاغری

12 مهر 1402 پاسخ
حدیث

من حدود سه سال هست که ازکپسول لاغری الفا اسلیم نارنجی استفاده میکنم بدون اینکه عوارضی داشته باشه ولی کسانی که فشارخون دارن سریع فشارشون رابالا میبره ولی واقعا همچین کپسولی ندیده بودم که اینطور اشتها راکم کنه

13 مهر 1402 پاسخ
دادارحمن هاشمزهی

قرص لاغری خیلی قوی

16 مهر 1402 پاسخ

سلام من قرص الفا استفاده کردم مشکل خود ایمنی پیدا کردم و دکتر هیچ جوره نمیتونه بفهمه ک دفعه بعد کجام درگیر میشه.راه حلی دارید؟ کسی تجربه ای داشته؟

25 مهر 1402 پاسخ
فاطمه

سلام من دو روز هست قرص آلفا اسلیم مصرف میکنم سردرد شدید و ضعف زیاد دارم . کدهای روی جعبه چند رقمی هست که مشخص بشه اصل هست یا تقلبی

26 مهر 1402 پاسخ
Nima

سلام من 22 سالمه و تقریبا 45 یا 47 کیلومه چهار روزه قرص آلفا اسلیم استفاده میکنم برای لاغری ران پا من شخصا لاغر هستم ولی کمی اضافه وزن در ران دارم که زیاد هم معلوم نیست من قرص رو ظهر بعد از ناهار مصرف میکنم و فقط یک وعده قرص میخورم بعدش اشتهام کم میشه و میل به چیزی ندارم میتونید راهنمایی کنید دقیق تر بعضی ها میگن حتما باید بعد صبحانه و بعد ناهار مصرف بشه اما من لاغرم و نمیخوام زیاده روی کنم برای همین بعد ناهار مصرفش میکنم حدود 15 دقیقه بعد وعده ناهار قرص رو با دولیوان آب میخورم و بعدش دیگه تا روز بعد میل به چیزی ندارم ورزش هم میکنم عده ایی میگن قبل از وعده های غذایی عده ایی میگن بعد و من سردرگم شدم ممنون میشم راهنمایی کنید

5 آذر 1402 پاسخ
امیر

ببخشید من شانزده سالمه یدونه از قرص هارو خوردم مشکلی حدی پیش میاد؟

12 دی 1402 پاسخ
    اندام برتر

    خیر؛ تکرار مصرف مشکل ایجاد میکنه...

    20 فروردین 1403 پاسخ
امیرعلی

ببخشید من شانزده ساالمه یدونه از اون قرصا خوردم مشکلی پیش میاد؟

14 دی 1402 پاسخ

سلام نخورید نخورید نخورید این قرصا شیشه دارن بدبخت میکنن آدموبا جونتون بازی نکنید من دوروزه میخورم از دیروز ۸ صبح که قرص روخوردم نخابیدم هر نیم ساعت برااینکه دهانم خشک نشه و فکام قفل نشه باید اب بخورم،کارم شده خوردن اب ورفتن ب سرویس،از امروز غروب هم قسمت چپ بدنم بی حس شده تپش قلب شدید لرزش شدید دست وپا این علائم رو ک پیدا کردم رفتم اینترنت عوارض قرص آلفا رو خوندم شوکه شدم همه قرصارو ریختم،،،برید عوارض قرص الفا اسلیم ونظرات مردم رو بخونین تاببینید چ کلاهی سرمون رفته بخدا پولتون تو جوب بریزید ولی باجونتون بازی نکنید...

27 بهمن 1402 پاسخ
سید توحید حسینی

ببخشید چه داروی برای کاهش وزن توصیه میکنید که عوارض نداشته باشد

10 اسفند 1402 پاسخ
سارا

درود بر شما . می شه لطفا بفرمایید عوارض بلند مدت قرص آلفا اسلیم چیه ؟؟

14 اسفند 1402 پاسخ
مطالب مرتبط