برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
رژیم ساده ژاپنی برای لاغر شدن

یک رژیم ساده ژاپنی برای لاغر شدن چگونه است؟

رژیم ژاپنی به طور طبیعی رژیمی و متعادل و همچنین کم کالری است، اما اگر سوشی، برنج، ماهی یا سبزیجات دوست ندارید، این رژیم برای شما مناسب نیست، زیرا این رژیم غذایی مملو از آنها است. پس بیایید ببینیم ژاپنی‌ها چه می‌خورند. در ادامه چند نمونه از صبحانه، ناهار و شام را برای شما آورده‌ایم که بلافاصله متوجه می‌شوید که چرا ژاپنی‌ها مشکل چاقی ندارند. رژیم ژاپنی نیز در عرض 7 روز حدود 4 کیلوگرم وزن کم می‌کند. در این مقاله بیش‌تر با رژیم کاهش وزن و لاغری ژاپنی آشنا خواهید شد. با اندام برتر همراه باشید.

یک رژیم ساده ژاپنی برای لاغر شدن

رژیم ژاپنی برای کاهش 4 کیلوگرم در 7 روز

یک هفته (7 روز) برای کاهش وزن 4 کیلوگرمی به روشی سالم و متعادل کافی است، این رژیم غذایی ژاپنی است که به شما اجازه می‌دهد بدون سختی وزن کم کنید. به طور خلاصه ژاپنی‌ها برای لاغر شدن چه می‌خورند؟ رژیم غذایی در ژاپن بسیار اصیل و متعادل است و شامل سه وعده غذایی اصلی در روز است.صبحانه، ناهار و شام.

برای کاهش وزن 4 کیلوگرمی در 7 روز با رژیم ژاپنی باید روی آنچه می‌خورید تمرکز کنید. دلیل واقعی اینکه رژیم ژاپنی باعث کاهش وزن می‌شود این است که رژیم غذایی آن‌ها شامل غذاهای شیرین نمی‌شود. ژاپنی‌ها تنقلات نمی‌خورند و وقتی می‌خورند دوست دارند سبزیجات مورد علاقه خود را با سس سویا میل کنند.

ژاپنی‌ها برای لاغر شدن چه می‌خورند؟

ژاپنی‌ها عاشق خوردن برنج هستند، اما از برنج خاصی استفاده می‌کنند، برنج کومه، چسبناک‌تر و با دانه‌های کوچک، در پخت و پز بسیار فشرده باقی می‌ماند. می‌توانید از برنج روما استفاده کنید که از نظر قوام بسیار شبیه به آن است. ژاپنی‌هاعاشق کلم، جلبک (به ویژه جلبک نامول و نوری)، دایکون، هویج، خیار، کدو سبز، سالاد، پیاز، آووکادو، میسو، توفو و سویا هستند. بیشتر ژاپنی‌ها از روغن کنجد و دانه‌های کنجد استفاده می‌کنند، آنها بیشتر از همه از آن‌ها برای چاشنی سوپ‌ها استفاده می‌کنند.

در رژیم غذایی ژاپنی‌ها، پروتئین‌ها از ماهی که سرشار از امگا 3، 6 و پتاسیم است، و از تخم مرغ به دست می‌آید. ژاپنی‌ها اغلب گوشت خوک و مرغ می‌خورند، اگرچه آنها همچنان ماهی، به ویژه ماهی تن، سالمون، خرچنگ، اختاپوس، میگو و غذاهای دریایی را ترجیح می‌دهند.

ژاپنی‌ها چگونه غذا می‌خورند؟

ژاپنی‌ها به آرامی غذا می‌خورند آن‌ها لبنیات مصرف نمی‌کنند و نان و گوشت را دوست ندارند. آن‌ها تمایل بیشتری به مصرف برنج، سبزیجات و ماهی دارند. نودل در ژاپن یک غذای اصلی است و انواع مختلفی مانند رامن و اودون وجود دارد. پروتئین و روغن زیتون پایه‌ی این رژیم هستند. استفاده از نمک، شکر، موز، انگور و الکل ممنوع است.

یک رژیم ساده ژاپنی برای لاغر شدن

نمونه رژیم ژاپنی برای لاغری

در این قسمت یک نمونه رژیم ژاپنی برای لاغری را بررسی کرده‌ایم. اما اگر می‌خواهید از این رژیم پیروی کنید بهتر است با یک مشاور یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

روز اول

صبحانه: یک فنجان قهوه طبیعی تازه دم شده. ناهار: 2 عدد تخم‌مرغ، کلم خورشتی (به جای سالاد کلم) و آب گوجه فرنگی. شام: 200 گرم ماهی دریایی کم چرب مانند ماهی کاد و سالاد کلم.

روز دوم

صبحانه: قهوه و یک بیسکویت. ناهار: 100-200 گرم ماهی سرخ شده یا بخارپز و سالاد. شام: 100 گرم گوشت گوساله و یک لیوان کفیر.

روز سوم

صبحانه: قهوه. ناهار: کدو سبز سرخ شده در روغن آفتابگردان. شام: 2 تخم مرغ آب پز، یک تکه گوشت گوساله آب پز و سالاد کلم.

روز چهارم

صبحانه: قهوه. ناهار: 1 عدد تخم مرغ آب پز (به اصل و تازگی آن توجه کنید)، سه عدد هویج رنده شده با روغن زیتون و پنیر سفت (15 تا 20 گرم). شام: 1 میوه به انتخاب شما از بین میوه‌های فصل.

روز پنجم

صبحانه: قهوه با سالاد هویج تازه با آب لیمو و سس کره جایگزین می‌شود. ناهار: 200 گرم ماهی آب پز و یک لیوان آب گوجه فرنگی. شام: 200 گرم میوه.

روز ششم

صبحانه: قهوه. ناهار: سینه مرغ آب پز (500 گرم)، 1 عدد هویج یا سالاد کلم. شام: 2 عدد تخم مرغ آب پز، هویج خام رنده شده (200 گرم) چاشنی شده با کمی روغن زیتون.

روز هفتم

صبحانه: چای سبز. ناهار: 100-200 گرم گوشت گوساله آب پز و یک میوه دلخواه. شام: انتخاب آزاد از بین گزینه‌های پیشنهادی برای روزهای قبل (به جز روز سوم).

پس از اتمام رژیم، بازگشت به یک رژیم غذایی سالم و متعادل توصیه می‌شود. بعد از یک دوره از رژیم غذایی ژاپنی اندازه معده کاهش می‌یابد بنابراین توصیه می‌شود که با وعده‌های کوچک به تغذیه ادامه دهید.

چرا رژیم ژاپنی منجر به کاهش وزن می‌شود؟

رژیم ژاپنی به دلیل این که سرشار از پروتئین است و از شیرینی در این رژیم اجتناب می‌شود می‌تواند به کاهش وزن و لاغری کمک کند.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط