برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

کاهش وزن کار سختی است، به خصوص زمانی که اهل غذا خوردن هستید! همه ما برای مقابله با چربی‌های سرسخت تصمیم گیری و برنامه ریزی می‌کنیم. برای اینکه بتوانید وزن خود را مدیریت کنید، جدا از اینکه تغذیه سالم داشته باشید، باید یک رژیم تمرینی مناسب نیز داشته باشید که می‌توانید هر روز از آن پیروی کنید. چالش‌های کاهش وزن 7 روزه یا 1 ماهه نمی‌تواند نتیجه بلندمدتی به شما بدهد. درعوض سلامتی شما را به خطر می‌اندازد، بنابراین با افزایش متابولیسم و ​​تقویت بدن خود روی کاهش وزن کار کنید. برای انجام این کار باید گیاهان طبیعی خاصی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید که می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند و همچنین به شما در حفظ وزن کمک کنند. ما در این مقاله به بررسی لاغری شکم و پهلو با طب سنتی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

برای لاغری شکم چه بخوریم؟

برای لاغری شکم چه بخوریم؟

چند گیاه به راحتی در دسترس هستند که دارای خواص کاهش وزن جادویی هستند، که برای کاهش وزن سریع‌تر باید آنها را در زندگی روزمره خود بگنجانید. اینها طبیعی هستند و بنابراین هیچ عارضه‌ای ندارند.

زنجبیل

زنجبیل پرمصرف‌ترین گیاه در آشپزخانه است، هر روز صبح از آن در چای خود استفاده کنید. همچنین از آن به عنوان ادویه برای افزایش طعم هر غذا استفاده کنید. زنجبیل فواید زیادی برای سلامتی دارد که شامل درمان سرماخوردگی، سرفه، سوء هاضمه و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. ریشه آن در آیورودا به دلیل خواص جادویی کاهش وزن آن است. سعی کنید صبح‌ها چای زنجبیل بنوشید تا از بهترین فواید این گیاه جادویی بهره مند شوید.

جینسینگ

این یک گیاه محبوب است که بیشتر در غذاهای کره‌ای و چینی استفاده می‌شود و به داشتن طعم متمایز خود در هر غذای ملایمی معروف است. خواص ضد التهابی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان است که به افزایش متابولیسم و ​​حفظ سطح قند خون کمک می‌کند. جینسینگ همچنین به کنترل هوس غذایی شما کمک می‌کند و همچنین به عنوان یک سرکوب کننده اشتها عمل می‌کند. از جینسینگ تازه برای تزئین سالاد یا سوپ خود استفاده کنید، همچنین می‌توانید چای جینسینگ درست کنید.

سیر

سیر یک گیاه همه کاره است که به سرکوب هوس شما و سوزاندن کالری اضافی کمک می‌کند سیر خام به دلیل خواص جادویی کاهش وزن خود شناخته شده است که به عنوان یک عامل سم زدایی عمل می‌کند و سموم را از بدن دفع می‌کند. سعی کنید دو یا سه حبه سیر خام را به مدت چند ماه با معده خالی بخورید تا فواید شگفت انگیز آن برای سلامتی را تجربه کنید.

پونه کوهی

هر وقت به پونه کوهی فکر می‌کنید، احتمالا پیتزا یا پاستا به ذهنتان خطور می‌کند، درست است؟ هر دوی این‌ها به همراه سایر غذاهای ناسالم برای افرادی که سعی می‌کنند وزن خود را کنترل کنند، یک مشکل بزرگ است. اما آیا می‌دانستید که همان پونه کوهی که برای طعم دادن به غذاهای خود استفاده می‌کنید، می‌تواند یک گیاه کاهش وزن عالی باشد؟ پونه کوهی سرشار از مواد مغذی است، خواص ضد سرطانی، ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد. همچنین حاوی آنتی اکسیدان است، بنابراین به افزایش متابولیسم شما کمک می‌کند. روغن پونه کوهی دارای کارواکرول است که به کاهش وزن کمک می‌کند و به کاهش چربی احشایی کمک می‌کند. این یک گیاه عالی برای لاغری شکم و پهلو در طب سنتی است.

آب گرم با لیمو

این یکی از بهترین، ساده ترین و بسیار موثرترین راه حل‌ها برای لاغری شکم پهلو در طب سنتی است. تنها چیزی که نیاز دارید آب گرم، چند قطره لیمو و در صورت تمایل، کمی نمک یا یک قاشق چایخوری عسل است. اگر اول صبح معده خالی داشته باشید بسیار موثر است.

سیر خام

یکی دیگر از مواد غذایی که در طب سنتی برای کاهش وزن استفاده می‌شود خوردن سیر خام است صبح‌ها ناشتا یک حبه سیر خام بخورید. چرا که به سوخت و ساز بدن شما کمک می‌کند و چربی سوزی شما را بیش‌تر می‌کند.

سراغ غلات کامل بروید

غلات کامل به معنای فیبر بهتر، تغذیه بیشتر و پروتئین و کلسیم بیشتر است. مصرف فیبر بیشتر برای حفظ سلامت روده شما بسیار مفید است. همچنین، شما باید آرد تصفیه شده را با غلات کامل جایگزین کنید، زیرا بسیار ناسالم است و می‌تواند هضم شما را مختل کند.

از قند شیمیایی دوری کنید

یعنی شکر را فقط به شکل طبیعی آن مانند میوه‌ها بخورید. شیرینی‌ها، بستنی‌ها، نوشابه‌های قندی، نوشابه‌های گازدار و امثال اینها شیطان‌های قندی هستند و بهتر است از آنها دوری کنید. آن‌ها چربی بدن شما را به خصوص در اطراف شکم و ران شما چاق می‌کنند.

آب بنوشید

آب اکسیر حیات است. این یک ابزار بسیار موثر برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی است. حداقل هشت لیوان آب در روز بنوشید یا از فرمول زیر پیروی کنید تا میزان مصرف ایده آل خود را محاسبه کنید زیرا ممکن است برای افراد با وزن‌های مختلف متفاوت باشد. بنابراین، برای محاسبه، وزن خود را بر حسب کیلوگرم بررسی کنید و عدد را بر 30 تقسیم کنید. پاسخ شما میزان مصرف ایده‌آل شما بر حسب لیتر خواهد بود. مثلا شما 60 کیلو وزن دارید. پس مصرف آب ایده آل شما 60/30 است، یعنی 2 لیتر. ‌

چربی شکم چگونه جمع می‌شود؟

چربی شکم چگونه جمع می‌شود؟

نوشیدن آب بیشتر و خوردن یک رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. طب سنتی معتقد است که بافت چربی در اثر خلط و رطوبت ایجاد می‌شود. طحال ریشه تمام تولید بلغم است و جایی است که بلغم به مایعات بدن تبدیل می‌شود. مصرف بیش از حد غذاهای شیرین یا ورزش به طحال آسیب می‌رساند و باعث جمع شدن ضایعات متابولیک و تبدیل آن به رطوبت می‌شود. بازگرداندن تعادل تنها راه متابولیسم و ​​پردازش صحیح غذا و در نتیجه کاهش وزن اضافی است.

کلام آخر

چربی شکم فقط یک موضوع زیبایی شناختی نیست. همچنین در مورد سلامتی فرد مهم است. چربی، اضافه وزن و چاقی در درازمدت مضر هستند و بسته به شرایط بحرانی، می‌توانند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف سلامتی را افزایش دهند. بنابراین در این مقاله به موضوع لاغری در طب سنتی پرداختیم. و مواد غذایی و میوه‌هایی را بررسی کردیم که در کاهش سریع چربی شکم و پهلو در طب سنتی کاربرد دارند.

آیا لاغری شکم و پهلو با طب سنتی امکان پذیر است؟

بله. لاغری شکم پهلو با طب سنتی یکی از سریع‌ترین راه‌ها است. در این طب از میوه‌ها و ادویه‌ها برای چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو استفاده می‌‌شود.

 
برای لاغری شکم و پهلو در طب سنتی چی بخوریم؟

برای لاغری شکم و پهلو در طب سنتی می‌توانید از ادویه‌ها و دمنوش‌های گیاهی چربی سوز استفاده کنید.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط