برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
قرص ادیوس

قرص ادیوس چیست و چگونه کار می‌کند؟

کپسول لاغری عصاره گیاهی کاهش وزن Adios یک مکمل غذایی برای کاهش وزن است. قرص ادیوس یک داروی مجاز برای کمک به لاغری است. این برای استفاده به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کنترل شده با کالری است. این محصول برای استفاده بزرگسالان (۱۶ سال به بالا) و افراد مسن می‌باشد.
ماده مؤثره گیاهی طبیعی این محصول عصاره خشک فوکوس می‌باشد. این ماده فعال می‌تواند با افزایش سرعت متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک کند وهمچنین باعث می‌شود افراد احساس سیری کنند و در نتیجه اشتها را مهار کنند. به همین جهت می‌تواند چربی داخل بدن را کاهش دهد. اسانس گیاهی خالص باعث سیری می‌شود و متابولیسم چربی را به طور مؤثر کنترل می‌کند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج کاهش وزن، مطمئن شوید که مصرف Adios را با یک رژیم غذایی سالم با کالری کنترل شده و ورزش ترکیب می‌کنید.

قرص ادیوس

قرص ادیوس چگونه کار می‌کند؟

ادیوس با تأثیر بر متابولیسم بدن، حاوی یک محرک خفیف تیروئید است که سرعت متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر، Adios می‌تواند سرعت تبدیل ذخایر مواد غذایی، به عنوان مثال چربی، را به انرژی افزایش دهد. هنگامی که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کنترل شده کالری استفاده می‌شود، می‌تواند منجر به کاهش کالری و در نتیجه کاهش وزن شود. هدف دیگر مواد فعال این است که با هم کار کنند تا این اثر را از طریق تحریک کبد افزایش دهند.

قرص ادیوس برای چیست؟

این محصول در مهار و پرکردن اشتها و چربی سوزی و خلاص شدن از شر آب اضافی بدن مؤثر است. کپسول کاهش وزن کم چربی، که مربوط به ۴۰۰ میلی گرم از غلظت ترکیبات و عصاره زغال اخته قرمز است.

نتایج قرص لاغری ادیوس از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بسته به وزن، سن، جنس، وضعیت سلامتی، ورزش مکمل خوبی برای تعهد به برنامه‌های غذایی خاص است.

به کمک قرص ادیوس عملکرد فیزیولوژیکی سلول‌های بدن را بهبود می‌بخشد که روند چربی سوزی را ادامه می‌دهد و چربی بدن را ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد. ای قرص با تحریک دفع ادارد، به دفع مواد زائد از بدن کمک می‌کند.

از جذب چربی غذا جلوگیری می‌کند و از یبوست معده که باعث بیماری و سردرد می‌شود جلوگیری می‌کند. بدن را شکل می‌دهد و زیبایی ماهیچه‌ها را آشکار می‌کند و پس از از بین بردن چربی و افتادگی، لاغری قابل تحمل به شما می‌دهد. اشتها را تنظیم می‌کند و میزان غذای مورد نیاز بدن را کنترل می‌کند.

عوارض جانبی احتمالی

مانند همه دارو‌ها، قرص ادیوس نز ممکن است برای برخی افراد عوارض جانبی ایجاد کند.
ناراحتی معده ممکن است رخ دهد، از جمله گرفتگی عضلات، اسهال، نفخ یا حالت تهوع. اگر این اتفاق افتاد، مصرف ادیوس مکس را متوقف کنید و مایعات زیادی بنوشید. اگر علائم شما جدی می‌شود، یا اگر متوجه عوارض جانبی می‌شوید که در این فهرست ذکر نشده است، مصرف قرص‌ها را قطع کنید و به پزشک خود اطلاع دهید.
 قر ص ادیوس باید مانند هر قرص دیگری دور از دسترس و دید کودکان نگهداری شود.
از قرص ادیوس بعد از تاریخ انقضای نشان داده شده روی ظرف استفاده نکنید. تاریخ انقضا به آخرین روز آن ماه اشاره دارد.
این محصول به شرایط نگهداری خاصی نیاز ندارد و فقط پس از استفاده همیشه درپوش را محکم ببندید.
دارو‌ها را نباید از طریق فاضلاب یا زباله‌های خانگی دور ریخت. از داروساز خود بپرسید که چگونه دارو‌هایی را که دیگر لازم نیست دور بیندازید. این اقدامات به حفاظت از محیط زیست کمک خواهد کرد.

مشخصات کلی قرص ادیوس:

نام محصول  کپسول لاغری 100% طبیعی Adois
نام تجاریOEM

فرم

قرص کپسولی
 قطعات در هر کارتن30 عدد
کشور سازندهمحصول کمپانی معروف اچ اند آر اسپانیا
عناصر1.عصاره DDH، عصاره دانه کاسیا، دانه Jobstears، توت.                                                                                2. عصاره Daidaihua – 87.5mg
3.عصاره دانه Cassia – 59.5mg
4.عصاره دانه Jobstears – 52.5mg
5.عصاره برگ توت – 45.5mg
دوز توصیه شده1 کپسول در روز قبل یا بعد از صبحانه

 

بهترین مصرف با معده خالی مصرف حداقل 8 لیوان آب در روز توصیه می شود.

مناسب برای1. اضافه وزن بین 18 تا 60 سال.  
2. چاقی افرادی که تمایلی به رژیم ندارند.  
3. افرادی که بارها از کاهش وزن رنج می برند شکست می خورند.  
  عملکردکاهش وزن، کاهش وزن
دوام  24 ماهه
شرایط نگهداریدر جای خشک و خنک نگهداری شود.
اصالت کالانشان سبز رنگ به معنای اصل بودن کالا می باشد. در صورتی که کد ریجستری نادرست باشد یا قبلا استفاده شده باشد پیام قرمز رنگ به شما نشان داده خواهد شد.
منع مصرفزنان باردار یا شیرده. کسانی که از بیماری های قلبی رنج میَ‌برند؛ افرادی که داروهای تجویزی یا داروهای OTC مصرف می کنند. 
 محدودیت مصرف

 مصرف سایر نوشیدنی های انرژی زا و محرک مانند قهوه، نوشابه های انرژی زا، کولا و … را محدود کنید. 

قیمت ادیوس

متغیر
تفاوت بین Adios و Adios Max چیست؟

ادیوس و ادیوس مکس دقیقاً حاوی مواد مشابه هستند، اما ادیوس مکس دارای دوز بالاتری است.

قرص ادیوس برای حساسیت به لاکتوز ضرر دارد؟

قرص ها حاوی مقادیر کمی لاکتوز و ساکارز هستند. اگر پزشک به شما گفته است که نسبت به برخی قندها (مثلاً عدم تحمل لاکتوز) عدم تحمل دارید، قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود در میان بگذارید.

قرص ادیوس روی رقیق شدن خون تاثیر دارد؟

از نظر تئوری می‌تواند تأثیر مهمی بر داروهای رقیق کننده خون، که به عنوان ضد انعقاد نیز شناخته می‌شوند (مانند وارفارین) داشته باشد. قبل مصرف حتما استفاده از هرنوع قرص را به پزشک خود اطلاع دهید.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط