برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
طب سوزنی لاغری

طب سوزنی لاغری و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

وزن از جمله مشکلاتی است که همیشه به عنوان یک مشکل برای افراد دیده می‌شود. مردم از هر راهی برای کاهش وزن استفاده کرده‌اند. پس از بی‌شماری رژیم‌های غذایی، باشگاه‌ها، درمان‌ها، سم‌زدایی‌ها، نتیجه آن‌ها همیشه به دست آوردن مجدد وزن از دست رفته بوده است. طب سوزنی برای کسانی که نمی‌توانند اشتهای خود را سرکوب کنند، کسانی که حملات غذا خوردن دارند، بحران‌های غذایی دارند، کسانی که نمی‌توانند شیرینی جات را کنار بگذارند، کسانی که از رژیم غذایی ناراضی هستند و کسانی که که در رژیم غذایی دچار خستگی می‌شوند، مناسب است. ما در این مقاله از اندام برتر به بررسی طب سوزنی لاغری پرداخته‌ایم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

طب سوزنی لاغری

فواید درمان طب سوزنی لاغری چیست؟

کلسیفیکاسیون‌هایی که در نقاط مفصلی و استخوان‌ها ایجاد می‌شود را کاهش می‌دهد. مشکلات ناشی از کلسیفیکاسیون را از بین می‌برد. از التهاب در نقاط مفصلی به خصوص زانو جلوگیری می‌کند. درد را از بین می‌برد. یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های مورد استفاده در درمان میگرن است. علاوه بر این، می‌توان از طب سوزنی برای سردردهای فردی استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن به عنوان یک درمان کمکی برای کاهش وزن اضافی استفاده کرد.

چگونه با طب سوزنی، کاهش وزن حاصل می‌شود؟

طب سوزنی لاغری یکی از روش‌های طب جایگزین در چین پدید آمد و سپس در کشورهای دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. علاوه بر کاربرد در درمان بسیاری از بیماری‌ها، در زمینه کاهش وزن نیز کاربرد داشته و به یکی از روش‌های کاهش وزن تبدیل شده است.

نقاط طب سوزنی لاغری شکم چه نقاطی است؟

این روش که باعث سرکوب اشتها، جلوگیری از سوزش سر دل و جلوگیری از میل به میان وعده می‌شود، برای تحریک این نواحی با فرو کردن سوزن‌های کوچک در نقاطی که هورمون‌های شادی آفرین هستند، انجام می‌شود.

بیش‌تر سوزن‌ها در ناحیه شکم نیز اعمال می‌شود. اگرچه عمل روی شکم حدود 1 ساعت طول می‌کشد، اما سوزن‌ها در پایان جلسه از بدن خارج می‌شوند. سوزن‌های ریزی که روی گوش اعمال می‌شود، بین 7 تا 15 روز تعویض می‌شوند. برای کسانی که از سوزن می‌ترسند و کسانی که فوبیای سوزن دارند، روش‌های طب سوزنی لیزری و طب سوزنی جریان الکتریکی اعمال می‌شود و همین نتیجه را می‌دهد. علاوه بر طب سوزنی، استفاده از رژیم غذایی محدود توصیه می‌شود. در روند رسیدن به وزن ایده آل از فرد درخواست می‌شود که به طور منظم ورزش کند.

بیشتر مطالعه کنید: رژیم غذایی برای شکم شش تکه

چه چیزی باعث طب سوزنی لاغری می‌شود؟

به لطف سوزن‌های موجود در گوش، فرد نسبت به قبل، کمتر احساس گرسنگی و خستگی می‌کند، سوزش سر دل و خراشیدن وجود نخواهد داشت. او بحران‌های مداوم میان وعده را تجربه نخواهد کرد، بدون استرس و با خوشحالی وزن کم می‌کند. همچنین طب سوزنی لاغری از تسریع متابولیسم، تعادل قند خون و فشار خون حمایت می‌کند. مانند هر روش دیگری، حفظ وزن از دست رفته نیز بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید عادات غذایی جدید خود را به سبک زندگی تبدیل کنید.

طب سوزنی لاغری چگونه انجام می‌شود؟

بر اساس طرح‌هایی که توسط متخصصان طب سوزنی استفاده می‌شود، شبکه‌های عصبی و شبکه‌های انرژی در چهارده ناحیه بدن انسان ادغام می‌شوند. آنها معتقدند در صورت مداخله در این نقاط، مشکل در بدن برطرف می‌شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، سوزن درمانی برای کاهش وزن واقعا جواب می‌دهد. پس از درمان طب سوزنی، متابولیسم بدن افزایش می‌یابد. قبل از شروع درمان طب سوزنی باید مشکل فرد را درک کرد. هر مشکلی با روش‌های مختلفی درمان می‌شود. برای مثال طب سوزنی در یک ناحیه برای سردرد تاثیر دارد، در ناحیه دیگری برای گردن درد و در نواحی و مناطق کاملاً متفاوت برای کاهش وزن موثر است. علاوه بر این، شکل و اندازه مشکل در بدن تعیین می‌کند که چند جلسه اعمال شود. پس از مشخص شدن همه این موارد، درمان طب سوزنی آغاز می‌شود.

سوزن‌ها در برخی از نواحی خاص حدود سی دقیقه می‌مانند و برداشته نمی‌شوند. معمولا هیچ دردی احساس نمی‌شود. پس از پایان عمل، خونریزی جزئی در مکان‌هایی که سوزن وارد شده است، وجود خواهد داشت؛ اما این خونریزی به چند دقیقه محدود می‌شود. در حالی که مشکلاتی مانند درد فورا ناپدید می‌شوند، مشکلات پیچیده‌ای مانند کاهش وزن در این فرآیند از بین می‌روند.

طب سوزنی لاغری

کاهش وزن در کاهش وزن با طب سوزنی چقدر است؟ 

طب سوزنی لاغری یک روش درمانی پیشرفته است که نیاز به تخصص دارد و در قالب مداخله در شبکه‌های عصبی و انرژی بدن اعمال می‌شود. اگرچه به تنهایی برای درد و ضعف مفید است، اما نمی‌تواند روند کاهش وزن را آغاز کند. به عنوان کمکی برای تمرینات ورزشی و رژیم‌های غذایی عمل می‌کند. درمان طب سوزنی که روند کاهش وزن فرد را تسهیل می‌کند، بسته به متغیرهای زیادی تعیین می‌کند که فرد چقدر وزن کم می‌کند.

پس از استفاده از یک متخصص طب سوزنی واقعی، این امکان وجود دارد که فرد بین چهار تا شش کیلوگرم در ماه کم کند. این موارد تا زمانی کاربرد دارند که فرد از یک رژیم غذایی خوب پیروی کند. اگر پس از انجام طب سوزنی، رژیم غذایی انجام نشود، طب سوزنی به تنهایی نمی‌تواند در کاهش وزن نقش اساسی داشته باشد.

در رژیم غذایی برای کاهش وزن با طب سوزنی چه مواردی باید لحاظ شوند؟

در رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن با طب سوزنی باید موارد زیر در نظر گرفته شود:

  • لیست رژیم غذایی شما باید کاملاً متناسب با شما باشد.
  • وعده‌های غذایی خود را طولانی نگه دارید؛ وقفه‌های غذایی شما کوتاه است.
  • مصرف سبزیجات و میوه‌ها را افزایش دهید.
  • آب فراوان مصرف کنید.
  • هدف شما، از دست دادن وزن متعادل در مدت زمان طولانی باشد، نه کاهش وزن اضافی در مدت زمان کوتاه.

بیشتر مطالعه کنید: رژیم غذایی برای لاغری

نکاتی که باید توجه داشته باشید

پس از کاهش وزن با کمک طب سوزنی، وزن از دست رفته نباید دوباره به دست آید. درمان طب سوزنی را می‌توان گاهی اوقات برای حفظ وزن انجام داد. علاوه بر این، عادات غذایی سالم باید حفظ شود تا پس از قطع درمان با طب سوزنی وزن اضافه نشود. اگرچه طب سوزنی به روند کاهش وزن کمک می‌کند، اما در روند افزایش وزن گنجانده نمی‌شود.

به عبارت دیگر در هنگام افزایش وزن یک عنصر بی اثر است. در میان موقعیت‌هایی که تعادل انرژی بدن را مختل می‌کند، عادات تغذیه‌ای حرف اول را می‌زند. برای اینکه تعادل انرژی مختل نشود، باید به میزان کالری مصرفی توجه شود. مصرف غذاهای ناسالم و سنگین باید قطع شود. غذاهای سرخ شده در روغن به خصوص کافئین و نوشیدنی‌های اسیدی نباید مصرف شوند.

آیا می توان تنها با طب سوزنی وزن کم کرد؟

کاهش وزن فقط با رژیم غذایی یا فقط با تمرینات ورزشی امکان پذیر نیست و تنها با طب سوزنی نمی‌توان آن را کاهش داد. کاهش وزن یک فرآیند بسیار پیچیده است. همزمان با شروع درمان طب سوزنی، شروع یک رژیم غذایی سالم ضروری است. علاوه بر این، تمرینات ورزشی باعث افزایش سرعت کاهش وزن می‌شوند. جایگاه طب سوزنی در کل فرآیند ایجاد آرامش روانی است.

آیا باید رژیم را با طب سوزنی اعمال کرد؟

کاهش وزن تنها با طب سوزنی بدون رژیم و ورزش امکان پذیر نیست. به همین دلیل از طب سوزنی همراه با ورزش و رژیم غذایی استفاده می‌شود.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط