برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
دمنوش لاغری برای صبح

دمنوش لاغری برای صبح : بررسی انواع دمنوش‌های لاغری

چربی شکم مانند مهمان ناخواسته‌ای است که بدون اطلاع قبلی می‌آید و از رفتن امتناع می‌کند. برای همین منظور در این مقاله به بررسی دمنوش لاغری برای صبح پرداخته‌ایم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

دمنوش لاغری برای صبح

دمنوش لاغری برای صبح ناشتا

دمنوش لاغری صبحگاهی که به چربی سوزی شما کمک می‌کنند عبارتند از:

آب گرم با لیموترش و عسل

ترکیب آب گرم با لیموترش و عسل قدیمی‌ترین ترفند یا نوشیدنی چربی سوز است. لیمو سرشار از آنتی اکسیدان است. هنگامی که آب نصف لیمو را در آب گرم می‌فشارید، یک لیوان پر از آن آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبرهای پکتین دریافت می‌کنید که نه تنها به چربی سوزی کمک می‌کنند، بلکه سموم را از بدن دفع می‌کنند. برای طعم و مزه و چربی‌های سالم آن کمی عسل به آن اضافه کنید تا یک نوشیدنی صبحگاهی عالی داشته باشید. برای بهترین نتیجه حداقل 20 دقیقه قبل از صبحانه آن را ناشتا بنوشید.

دمنوش جیرا

زیره یا جیرا نیازی به معرفی ندارد. این یک ادویه اصلی در تمام خانواده‌های ایرانی است که برای طعم دادن به بیشتر غذاها استفاده می‌شود. اما آیا می دانستید که این ادویه خواص جادویی نیز دارد؟ Jeera دارای مزایای فراوانی است. کالری بسیار کمی دارد، خاصیت سم زدایی دارد، سطح قند خون را در بدن تنظیم می‌کند، کلسترول بد را کاهش می‌دهد و منجر به متابولیسم بهتر می‌شود. با تمام این خصوصیات، وقتی صبح اول صبح یک لیوان دمنوش جیرا داغ می‌نوشید، بدن شما سریع‌تر چربی می‌سوزاند. برای بهترین نتیجه، می‌توانید 2 تا 3 بار در روز بعد از غذا این دمنوش را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

برای تهیه دمنوش جیرا، باید یک قاشق چایخوری جیره را در یک لیوان آب خیس کنید، صبح آن را بجوشانید و در حالی که داغ است میل کنید. یا می‌توانید زیره را به مدت 10 تا 15 دقیقه در آب بجوشانید و اگر شب فراموش کردید آن را خیس کنید، آن را صاف کنید و بنوشید. برای طعم بهتر می‌توانید کمی لیموترش اضافه کنید.

دمنوش رازیانه

درست مانند جیرا، رازیانه یا ساونف یک عنصر شگفت انگیز است. رازیانه در واقع برای درمان مشکلات سوءهاضمه و نفخ معده معروف است. دمنوش لاغری رازیانه منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و فیبر است که همگی به کاهش چربی کمک می‌کنند. فیبرها به شما کمک می‌کنند برای مدت طولانی‌تری سیر بمانید، که میل شما به خوردن غذاهای ناسالم را کاهش می‌دهد و در نتیجه منجر به کنترل اشتها می‌شود. همچنین هنگامی که به طور منظم دمنوش رازیانه می‌نوشید، سموم را از بدن شما خارج می‌کند، که منجر به چربی سوزی نیز می‌شود.

برخلاف رازیانه، نیازی به جوشاندن رازیانه نیست. کافی است یک قاشق چای خوری رازیانه را یک شب در آب داغ خیس کنید و صبح اول وقت بدون نیاز به گرم کردن دوباره آن را بنوشید.

دمنوش لاغری برای صبح

دمنوش دارچین

می‌توانید دنیایی از دستورالعمل‌ها را از دارچین تهیه کنید، همچنین می‌توانید چربی‌های سرسخت شکم خود را با این نوشیدنی صبحگاهی جادویی از دارچین و آب بسوزانید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم دارچین را به چای صبحگاهی معمولی خود نیز ترجیح می‌دهند. دارچین با داشتن هزاران فواید سلامتی و خواص ضد میکروبی، یک ماده چربی سوز خوب است. همچنین متابولیسم را افزایش می‌دهد و سطح انسولین شما را کنترل می‌کند.

برای تهیه‌ی دمنوش دارچین می‌توانید از چوب دارچین کامل یا پودر دارچین استفاده کنید. یک لیوان آب را با یک چوب دارچین یا کمی پودر دارچین حدود 10 دقیقه بجوشانید. بگذارید کمی خنک شود تا ولرم شود. عسل را به آن اضافه کنید و با معده خالی بنوشید. همچنین می‌توانید آن را بین وعده‌های غذایی و شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب میل کنید تا بدن شما حتی در هنگام خواب نیز چربی بسوزاند.

دمنوش زنجبیل

زنجبیل گیاهی است که به عنوان یک ادویه و یک عنصر ضروری در تمام خانواده‌های ایرانی کاربرد دارد. اما دمنوش زنجبیل چگونه به سوزاندن چربی‌های شکم کمک می‌کند؟ زنجبیل سرشار از دو ترکیب به نام‌های زینگرون و شوگاول است که مصرف منظم آن منجر به سوزاندن چربی‌های سرسخت شکم می‌شود. شما همچنین باید به یک رژیم غذایی سالم و مغذی و یک برنامه تمرینی ثابت پایبند باشید تا به نتایج موثر برسید.

برای تهیه دمنوش زنجبیل می‌توانید یک قاشق چای خوری زنجبیل را در آب خرد کرده یا رنده کنید و بجوشانید. همچنین می‌توانید زنجبیل را به چای صبحگاهی معمولی خود اضافه کنید یا کیسه‌ای از چای زنجبیل را در آب جوش قرار دهید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این نوشیدنی بگیرید، به آن شکر اضافه نکنید و آن را به عنوان دمنوش صبحگاهی برای لاغری مصرف کنید.

دمنوش‌های لاغری در صبح کدام‌ها هستند؟

دمنوش دارچین، دمنوش زنجبیل، دمنوش زیره و همچنین ترکیب عسل و لیمو وآب گرم در صبح به صورت ناشتا می‌توانند به چربی سوزی و کاهش وزن شما کمک کنند.

دمنوش لاغری برای صبح ناشتا چگونه می‌تواند منجر به کاهش وزن شود؟

دمنوش‌های لاغری با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می‌توانن به چربی سوزی و کاهش وزن شما کمک کنند. اما به خاطر داشته باشید در کنار مصرف کردن این دمنوش‌ها باید رژیم غذایی خود را نیز رعایت کنید.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
اوا

۶۵ کیلو هستم ولی میخوام به ۶٠ برسم وسایز کم کنم

26 خرداد 1402 پاسخ
مطالب مرتبط