برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
رژیم شیر

رژیم شیر و باید نبایدهای آن

رژیم‌های غذایی زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. یکی از این رژیم‌ها رژیم شیر است. رژیم شیر نیز توسط پزشکان متخصص توصیه می‌شود. از آنجایی که نوشیدن درست و به اندازه شیر  چربی باقی مانده در بدن را کاهش می‌دهد، این رژیم برای کسانی که قصد چربی سوزی دارند بسیار مناسب است. رژیم شیر انتخاب کسانی است که می‌خواهند شکمی صاف داشته باشند و در مدت زمان کوتاهی به این نتجیه برسند. پس بیایید باهم جزئیات آن را بررسی کنیم.

کاهش وزن با رژیم شیر

خواص شیر برای لاغری


شیر یکی از مهم‌ترین مواد غذایی برای سلامت انسان است. شیر که هم مغذی و هم سیر‌کننده است برای بسیاری از بیماری‌ها مفید است. حتی کاهش وزن با شیر امکان‌پذیر است. همچنین می‌توان با رعایت این رژیم غذایی، میزان کلسترول خون را کاهش داد. بنابراین، با رعایت رژیم شیر می‌توانید به روشی سالم وزن کم کنید و از شر چربی خلاص شوید. روده‌های شما نیز با رژیم شیر بهتر کار خواهند کرد. اول از همه، رژیم شیر، رژیمی است که شامل مصرف ۱ لیتر شیر در روز است. با مصرف ۱ لیتر شیر در روز می‌توانید تمام پروتئین‌های مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید.  البته در این مورد، مصرف منظم شیر به همان اندازه مهم است.

نکات مهم در مورد رژیم شیر

قبل از شروع این رژیم، ابتدا باید وعده‌های غذایی خود را جدا کنید. رژیم شیر شامل ۳ وعده غذایی در روز است. باید مطمئن شوید که قبل از شروع وعده‌های غذایی ۱ لیوان آب مصرف کنید. اجتناب از کم تحرکی در حین رژیم شیر، که رژیمی با ارزش غذایی بالاست، بسیار مهم است.
مصرف ۱ لیتر آب در روز برای دفع سموم و حفظ سلامت بدن صحیح است. کسانی که نمی‌توانند شیر مصرف کنند همچنان می‌توانند لیست رژیم غذایی شیر را دنبال کنند. به جای شیر می‌توانید ماست را انتخاب کنید. از آنجایی که ماست نیز جزء لبنیات است، همین اثر را خواهد داشت.

همچنین بخوانید: کاهش چربی شکم و پهلو

رژیم شیر

دستور رایگان رژیم شیر

اگر قصد دارید رژیم شیر بگیرید، می‌توانید از نمونه غذای زیر استفاده کنید:

صبحانه

صبحانه مهمترین وعده غذایی است. می‌توانید برای صبحانه یک لیوان شیر یا اگر شیر پیدا نکردید یک بشقاب ماست بخورید. علاوه بر این، می‌توانید ۱ تکه موز ، چای یا قهوه مصرف کنید، به لیوان خود اضافه کنید البته به شرطی که شیرین نشده باشد. 

ناهار

۱۰۰ گرم کورن فلکس را آماده کنید. همچنین می‌توانید ۱۰۰ گرم بلغور جو دوسر را در کنار آن قرار دهید یا اوتمیل خوشمزه برای خودتان درست کنید فقط حواستان به کالری باشد. مصرف ۱ لیوان شیر به همراه ناهار را فراموش نکنید.  اگر مواد غذایی دیگری می‌خورید، باید ۲۰۰ گرم پنیر به ناهار خود اضافه کنید.

شام

شام نیز مهمترین وعده غذایی است. می‌توانید ۱ تخم  مرغ نیمرو با سبزیجات مصرف کنید. بعد از صرف شام، در صورت تمایل می‌توانید ۱ گلابی یا ۱ کاسه ماست مصرف کنید. علاوه بر این، ۱ لیوان شیر وجود دارد که باید آن را مصرف کنید.

 با رژیم شیر در ۱ هفته چقدر می‌توان وزن کم کرد؟

افرادی که به طور منظم رژیم شیر کامل را دنبال می‌کنند می‌توانند در یک هفته ۴ کیلو وزن کم کنند.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط