برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
بهترین مکمل‌های چربی سوزی

بهترین مکمل‌های چربی سوزی

انتخاب بهترین مکمل‌های چربی سوزی آسان نیست زیرا طیف مکمل های موجود در داروخانه ها واقعاً گسترده است. این قرص های چربی سوز با فعال کردن متابولیسم و ​​محدود کردن کالری دریافتی عمل می کنند و در نتیجه به  کاهش وزن کمک می کنند. مکمل‌های چربی‌سوز طبیعی و غیرطبیعی وجود دارند. چه به دنبال بهترین چربی سوز برای ناحیه شکم و چه برای کاهش وزن به طور کلی هستید، با ادامه توصیه های ما به آنها پی ببرید.

چگونه بهترین مکمل چربی سوز را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین مکمل چربی سوز کار آسانی نیست. تعداد بی‌شماری از آن‌ها در بازار وجود دارد و همگی نوید نتایج فوق‌العاده را می‌دهند، برخی از این که خود را قوی‌ترین چربی‌سوز جهان بنامند تردیدی ندارند . قبل از انتخاب، بیایید نحوه عملکرد قرص های چربی سوز را درک کنیم. هر فردی میزان متابولیسم پایه خود را دارد ، یعنی میزان کالری مصرفی در حالت استراحت. برای درک میزان مصرف انرژی در یک روز، باید میزان متابولیسم پایه را به فعالیت های انجام شده اضافه کنید: از هضم غذا تا تمیز کردن خانه، بدون فراموش کردن کار و هیچ فعالیت ورزشی. واضح است که عواملی وجود دارند که سرعت متابولیسم پایه را کاهش می دهند:

  • سن
  • کم کاری تیروئید
  • شیوه زندگی کم تحرک
  • عدم وجود ساعات مناسب استراحت
  • فشار خون

برای کاهش وزن لازم است کالری دریافتی کمتر از کالری مصرفی باشد یا کمبود کالری وجود داشته باشد. دقیقاً در این مورد بهترین چربی سوزها با مکانیسم های مختلف دخالت می کنند. اصلی ترین آنها عبارتند از:

  • جلوی جذب کربوهیدرات ها را بگیرید.
  • جلوی جذب چربی ها را بگیرید.
  • جلوی حس گرسنگی را بگیرید.
  • تیروئید را تحریک کنید.
  • هورمون استرس کورتیزول را مسدود کنید.

به عنوان مثال، آنهایی که بر روی هورمون استرس تاثیر می گذارند، جزو بهترین چربی سوزها برای ناحیه شکم هستند . کورتیزول در صورت استرس و عدم استراحت افزایش می یابد و عمدتاً مسئول تجمع چربی در شکم است. نکته ضروری برای انتخاب بهترین چربی سوز، درک علت تجمع چربی است: آیا ماکارونی بیش از حد می خورید؟ آیا غذاها را زیاد مزه دار می کنید؟ آیا در دوره استرس بالا هستید؟ یا زندگی بسیار کم تحرکی دارید؟ برخی از محصولات در چندین جبهه عمل می کنند. بیایید مکانیسم های عمل را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم تا بفهمیم کدام یک از مکمل های چربی سوز برای نیازهای شما مناسب تر است.

آیا قرص های چربی سوز واقعا کار می کنند؟

قرص‌های چربی‌سوز وقتی به روش صحیح مصرف شوند واقعاً کار می‌کنند. محبوب ترین مکمل ها ترموژنیک هستند که اغلب بهترین چربی سوز برای کاهش وزن در نظر گرفته می شوند، صرف نظر از علت افزایش وزن، یا تقریباً همین. این محصولات چربی سوز با افزایش دمای بدن و در نتیجه سوزاندن کالری بیشتر بدن شما کار می کنند. با این حال، آنها به دلیل مکانیسم عملکرد خود دارای موارد منع مصرف هستند. هنگامی که متابولیسم افزایش می یابد، دما نیز افزایش می یابد، ضربان قلب تند می شود، فشار خون بالا می رود و تعداد تنفس در دقیقه افزایش می یابد. به همین دلیل همیشه خوب است قبل از مصرف بهترین چربی سوزهای طبیعی با پزشک خود مشورت کنیدبه خصوص اگر از موارد زیر رنج می برید:

  • فشار خون
  • مشکلات قلبی
  • دیابت

همچنین باید تاکید کرد که حتی قوی ترین چربی سوز دنیا باید همیشه با سبک زندگی سالم همراه باشد. رژیم غذایی سالم و متعادل و فعالیت بدنی مناسب از ارکان ضروری برای داشتن بدنی لاغر و سالم هستند. این در مورد بهترین چربی سوزهای طبیعی که در پاراگراف بعدی خواهیم دید نیز صدق می کند.

بهترین چربی سوز طبیعی چیست و چگونه کار می کند؟

درست در دسته چربی سوزهای ترموژنیک، بهترین چربی سوزهای طبیعی وجود دارد . تصادفی نیست که بهترین چربی سوزهایی که می توانید در داروخانه ها پیدا کنید اغلب بر اساس مواد فعال استخراج شده از گیاهان هستند و برای به دست آوردن بهترین نتیجه ترکیب می شوند. در اینجا لیستی از بهترین چربی سوزهای طبیعی آورده شده است:

چای سبز

 جذب قندها را کاهش می دهد، باعث دفع چربی ها می شود، با افزایش دیورز با احتباس آب مبارزه می کند و یک آنتی اکسیدان قوی است.

کافئین

 متابولیسم را تا 15% تسریع می کند، به دفع چربی کمک می کند، اثر هیجان انگیزی بر روی سیستم عصبی دارد که منجر به حرکت بیشتر می شود.

رازیانه

 خاصیت تصفیه کنندگی برای از بین بردن سموم دارد، به لطف فیبرهای موجود در آن به خوردن کمتر کمک می کند و سرشار از ویتامین های A، C و ویتامین های گروه B است.

نوپال یا میوه کاکتوس

به متابولیسم چربی کمک می کند، سطح قند خون را کنترل می کند، اشتها را کاهش می دهد و سرشار از ویتامین است.

عصاره گارسینیا

 به لطف اسید هیدروکسی سیتریک، متابولیسم چربی ها را تسریع می کند.

فلفل سیاه

 متابولیسم را تسریع می کند.

زردچوبه

آنتی اکسیدان، تصفیه کننده و زهکشی بدن را انجام می‌دهد.

اکنون که مروری روشن از بهترین چربی سوزها برای کاهش وزن داریم، بیایید دریابیم که بهترین محصولات موجود در بازار کدامند.

بهترین چربی سوزهایی که می توانید از داروخانه بخرید کدامند

محصولات چربی سوز اغلب مکمل هایی هستند که چندین ماده فعال را ترکیب می کنند. در داخل آنها می توانید چربی سوزهای طبیعی را به همراه سایر مواد کمکی برای افزایش قدرت لاغری پیدا کنید. از جمله این موارد اشاره می کنیم:

کروم که به متابولیسم قندها و چربی ها و همچنین تعادل سطح صحیح گلوکز در خون کمک می کند. اسیدهای آمینه مانند ال-کارنیتین، ال-تیروزین، ال-پرولین و ال-والین که بدن را مجبور به سوزاندن چربی و محافظت از توده بدون چربی، یعنی عضلات می کند.

قبلاً دیدیم که چگونه ترکیب یک رژیم غذایی سالم و فعالیت ورزشی با این مکمل های چربی سوز همیشه خوب است. گاهی اوقات نیز توصیه می شود از کرم های لاغری ، آبکشی یا مدل سازی که روی نقاط بحرانی اثر می گذارند، استفاده کنید.

 بنابراین، برای مثال، می‌توان از کرم مدل‌سازی در صورت وجود سلولیت روی ران‌ها یا روی شکم استفاده کرد، زیرا حتی بهترین چربی‌سوز برای ناحیه شکم نیز می‌تواند از کمی کمک موضعی بهره ببرد.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط