برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
کرفس برای لاغری

کرفس برای لاغری

کاهش وزن با خوردن کرفس واقعا آسان است. از این سبزی که برای سلامتی ما بسیار مفید است، می‌توانید به روش‌های مختلف استفاده کنید. کرفس حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر زیادی است. همچنین کالری بسیار کمی دارد (100 گرم کرفس حاوی 16 کالری است). اگر می‌خواهید اطلاعات کافی در مورد کرفس برای لاغری، به دست آورید، به خواندن این مقاله از اندام برتر ادامه دهید.

کرفس برای لاغری

کاهش وزن با خوردن کرفس

کرفس یک سبزی سالم است که به راحتی هضم می‌شود. 95 درصد آن از آب تشکیل شده است، بنابراین آب از دست رفته در بدن ما را بازیابی و تصفیه می‌کند و در عین حال به ما کمک می‌کند تا مایعات و سموم انباشته شده در بدن را خارج کنیم. کرفس حاوی اسانس‌هایی با خواص تصفیه کنندگی و ادرار آور مانند لیمونن، سلنیوم و آسپاراژین است. این ویژگی‌ها بیشتر در ساقه و دانه‌ها یافت می‌شود.

همچنین کرفس اثر سیر کنندگی دارد. دارای خواص ضد باکتریایی است که عفونت و سموم را از بین می‌برد در نتیجه عملکرد کلیه‌ها را افزایش می‌دهد. این سبزی حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم و سدیم و همچنین ویتامین های B1، B2 و B6 است که برای مراقبت از پوست، مو و چشم شما مفید است. کلسترول را متعادل می‌کند و برای گردش خون موثر است. هضم را تسریع می‌کند و گاز را از بین می‌برد.

بیشتر مطالعه کنید: فواید و مضرات خوردن کرفس برای لاغری

برای کاهش وزن با خوردن کرفس چه باید کرد؟

کرفس به دلیل داشتن خواص ادرارآور، تصفیه کننده و رفع گرسنگی به شما کمک می‌کند تا از شر چربی خلاص شوید. اگر مصرف آن را دو هفته به طور مداوم ادامه دهید، می‌توانید تا 8 کیلو وزن کم کنید. کرفس به دلیل داشتن پتاسیم بالا یکی از ایده‌آل‌ترین غذاها است. بنابراین، علاوه بر یک رژیم غذایی سالم و متعادل، یک ماده مغذی است که در رژیم‌های کاهش وزن نمی‌توان از آن غافل شد.

آب کرفس برای لاغری

کرفس یکی از مواد غذایی با خواص زیادی است که می‌تواند به رسیدن به وزن مناسب و لاغری کمک کند. آب کرفس نیز با توجه به اینکه کم کالری و دارای خواص زیادی است، می‌تواند به شما در رسیدن به وزن مناسب کمک کند. برخی از خواص آب کرفس برای لاغری عبارتند از:

کم کردن اشتها

مصرف آب کرفس می‌تواند به کاهش اشتها کمک کند و در نتیجه منجر به کمتر خوردن غذا و دریافت کالری کم‌تری می‌شود.

کمک به هضم غذا

آب کرفس حاوی آنزیم‌های هیدرولیزی مانند بتائین است که به هضم غذا کمک می‌کند و روند کاهش قند خون و چربی‌های بد بدن را تسهیل می‌کند.

افزایش تولید ادرار

آب کرفس باعث تحریک کلیه‌ها و افزایش تولید ادرار می‌شود که در نتیجه کاهش وزن بدن را به دنبال دارد.

مقابله با التهاب‌ها

آب کرفس حاوی ترکیبات ضد التهابی و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است که به مبارزه با التهاب‌های بدن و تسهیل فرآیند لاغری کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که آب کرفس تنها یک جزء از روش‌های لاغری است و باید با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی منظم همراه باشد. پیشنهاد می‌کنیم همیشه قبل از تغییرات بزرگ در رژیم غذایی خود، به پزشک مراجعه کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن آب کرفس برای کاهش وزن، چه زمانی است؟

نوشیدن آب کرفس قبل از غذا به شما کمک می‌کند که کالری کمتری مصرف کنید و وزن کم کنید. چرا که آب کرفس (یا هر مایع دیگری) می‌تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید، بنابراین کمتر احتمال دارد که پرخوری کنید. همچنین این نوشیدنی کالری کمی دارد، بنابراین کالری زیادی به رژیم غذایی شما اضافه نمی کند. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، مهم است که از نوشیدن نوشیدنی‌های پرکالری مانند آب‌میوه و نوشابه خودداری کنید. این نوشیدنی‌ها می‌توانند منجر به افزایش وزن شما شوند و از کاهش وزن شما جلوگیری کنند.

لینک ویدیو کرفس (لاغری با آب کرفس)

کرفس برای لاغری

لاغری با کرفس

کرفس به دلیل داشتن فیبر غذایی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و کالری کم، به عنوان یکی از مواد غذایی سالم شناخته می‌شود. برای استفاده از کرفس برای لاغری، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

استفاده از کرفس در غذاهای کم کالری

با اضافه کردن کرفس به غذاهایی مانند سوپ‌ و سالاد می‌توانید از دسته غذاهای کم کالری استفاده کنید و به راحتی وزن خود را کاهش دهید.

استفاده از کرفس به عنوان یک حجم دهنده به غذا

با توجه به فیبر غذایی بالای کرفس، می‌توانید با استفاده از آن به عنوان یک حجیم کننده غذا، احساس سیری بیشتری کنید و در نتیجه، سطح کالری‌های مصرف شده را کاهش دهید.

استفاده از کرفس به عنوان یک مکمل ورزشی

کرفس حاوی پتاسیم بالایی است که به عنوان یک مکمل ورزشی برای جبران پتاسیم موجود در بدن استفاده می‌شود. با استفاده از کرفس به عنوان یک مکمل ورزشی، می‌توانید از افزایش بافت عضلانی و کاهش چربی بدن خود لذت ببرید.

مهمترین نکته در مورد لاغری با کرفس این است که همیشه مقدار مصرف کرفس را با پزشک یا مشاور تغذیه خود مشخص کنید و مطمئن شوید که مصرف آن برای شما مناسب است.

کلام آخر

آب کرفس یک نوشیدنی محبوب است که اغلب به دلیل مزایای سلامتی آن از جمله کاهش وزن مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر به دنبال جایگزین سالم‌تری برای آب کرفس هستید، سعی کنید اسموتی کرفس درست کنید یا فقط کرفس را کامل به عنوان میان وعده میل کنید.

با نوشیدن آب کرفس چقدر می‌توانم وزن کم کنم؟

میزان ایمن و سالم کاهش وزن حدود ۱ کیلوگرم در هفته است. این بدان معناست که اگر هر روز آب کرفس را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کم کالری بنوشید و ورزش کنید، ممکن است در یک ماه تا ۴ کیلوگرم وزن کم کنید.

چگونه از کرفس برای لاغری استفاده کنیم؟

کرفس را در غذاهای کم کالری خود استفاده کنید، از آن به عنوان یک حجم دهنده غذا و به عنوان مکمل ورزشی استفاده کنید.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط