برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید

دمنوش لاغری صورت + درمان خانگی لاغری صورت در یک هفته!

چاقی بیش از اندازه صورت باعث کاهش جذابیت چهره می شود. افزایش بیش از اندازه حجم چربی زیر گردن، گونه ها، چانه و سایر نقاط صورت باعث می شود تا فرم صورت به حالت گرد و افتاده در آمده و از جذابیت چهره افراد کاسته شود. برای لاغری صورت می توان از درمان های خانگی چون نوشیدن دمنوش لاغری صورت، نتایج قابل توجهی کسب نمود. شاید در ظاهر از بین بردن چربی های صورت به شکل طبیعی کار بسیار دشواری بنظر برسد اما در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه به صورتی لاغر تر دست پیدا نمایید.

فهرست مطالب

درمان خانگی لاغری صورت

چاقی بیش از اندازه صورت می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار داده و ظاهری نا زیبا به چهره شما ببخشد. در واقع استخوان بندی صورت نقش بسیار موثری در چهره داشته و زمانی که چربی زیر پوست شما به میزان زیادی افزایش پیدا می کند، تاثیر استخوان بندی در فرم صورت از بین خواهد رفت. حتما تا به حال مشاهده کرده اید که چهره افراد، قبل و بعد از کاهش وزن دچار چه تغییرات وسیعی می شود. در واقع زمانی که چربی های اضافی زیر پوست برداشته شوند، چهره افراد تا حد بسیار زیادی دچار تغییر شده و چهره واقعی آن ها نمایان خواهد شد.

برای از بین بردن چربی های زیر پوست، درمان های خانگی لاغری صورت بسیار موثری وجود دارد. استفاده از درمان های خانگی لاغری صورت برای تمامی افراد قابل استفاده بوده و بر خلاف سایر روش های غیر طبیعی لاغری صورت مانند جراحی، فاقد عواض مختلف و هزینه های بالا می باشد. از درمان های خانگی برای لاغری صورت می توان به مصرف عرقیجات لاغری صورت، ماساژ دادن صورت، دمنوش های لاغری صورت و استفاده از ماسک های خانگی اشاره نمود.

اینفوگرافیک توضیحات دمنوش لاغری صورت در یک هفته

علت لاغری صورت چیست؟

چاقی یا لاغری صورت تا حدی مربوط به ژنتیک افراد می باشد اما رژیم غذایی افراد و همچنین سبک زندگی بر روی لاغری صورت بسیار تاثیرگذار است. افرادی که رژیم غذایی آن ها مملو از قند و چربی است معمولا صورت هایی چاقی دارند. برعکس آن ها افرادی که رژیم غذایی کنترل شده ای دارند و ورزش می کنند، صورت های لاغری از سایر افراد دارند. به طور کل برای لاغری صورت لازم است تا به رژیم غذایی خود سر و سامانی بدهید، چراکه رژیم های غذایی نا مناسب نه تنها باعث چاقی صورت می شوند، بلکه سلامتی شما را نیز به خطر خواهند انداخت.

علت لاغری صورت در بارداری

اغلب زنان در دوران بارداری دچار پف صورت می شوند. هرچند افزایش وزن زنان در دوران بارداری نیز در افزایش حجم صورت بی تاثیر نیست. با این حال برخی از زنان پس از بارداری دچار لاغری صورت در بارداری می شوند. این مسئله را می توان به ژنتیک ارتباط داد. همچنین نوع تغذیه زنان باردار نیز می تواند یکی از دلایل لاغری صورت در بارداری باشد.

اگر صورت شما در زمان بارداری حجیم شده است، جایی برای نگرانی وجود ندارد. مادران باردار پس از زایمان، دچار کاهش وزن می شوند و دلیل اصلی آن، برگشتن بدن به حالت عادی و همچنین دفع مایعات می باشد. این لاغری بر روی صورت مادران باردار نیز تاثیر گذاشته و باعث لاغری صورت مادران می شود. همچنین پس از زایمان، پف صورت نیز کاهش پیدا کرده و از بین می رود.

علت لاغری صورت در شیردهی

شیردهی به نوزاد باعث کاهش وزن و لاغری مادر خواهد شد، بنابراین یکی از بهترین دوران برای کاهش وزن و لاغری صورت، زمان شیردهی می باشد. در زمان شیردهی، بدن از چربی های ذخیره شده در دوران بارداری برای تولید بخشی از شیر استفاده می کند. درنتیجه بسیاری از مادران دچار لاغری صورت در شیردهی می شوند.

علت لاغری صورت در رژیم

رژیم غذایی شما به شکل مستقیم بر روی شکل اندام و فراتر از آن بر روی زندگی شما تاثیر می گذارد. چاقی و لاغری به صورت مستقیم به میزان کالری دریافتی و مصرفی شما در طول روز مرتبط است. اگر میزان کالری مصرفی شما بیش از کالری دریافتی باشد، بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود به سراغ چربی های ذخیره شده خواهد رفت.

بنابراین رژیم های لاغری باعث لاغری صورت شده و از حجم چربی های ذخیره شده زیر پوست صورت می کاهد. همچنین مصرف قهوه، زنجبیل، دارچین و مواد غذایی که در رژیم های لاغری استفاده شده و باعث افزایش متابولیسم می شوند نیز سبب لاغری صورت خواهند شد.

علت لاغری صورت در بدنسازی

یکی از بخش های بدنسازی، تمرین های هوازی و کاردیو می باشد. افرادی که ورزش بدنسازی را با هدف فیتنس دنبال می کنند، بخش عمده ای از فعایت های بدنی خود را روی ورزش های هوازی چون دویدن، شنا و دوچرخه ثابت اختصاص می دهند. این ورزش ها باعث افزایش کالری سوزی و کاهش چربی های اضافی بدن و صورت خواهند شد. در نتیجه ورزش بدنسازی باعث لاغری صورت شده و حجم چربی صورت را کاهش می دهد.

آیا لاغری صورت در یک هفته امکان دارد؟

ممکن است بعضی از افراد موفق به لاغری صورت در یک هفته شوند اما این موضوع برای همه صدق نمی کند. البته اگر حجم صورت شما به دلیل پف صورت باشد، می توانید در یک هفته پف صورت خود را از بین برده و به صورتی لاغرتر دست پیدا کنید اما کاهش چربی های صورت در یک هفته به صورت طبیعی دشوار می باشد. مخصوصا اگر راه های درمان خانگی لاغری صورت بی اطلاع باشید. با استفاده از درمان های خانگی لاغری صورت می توانید چربی های صورت خود را به سرعت کاهش داده و صورت خود را لاغر نمایید.

درمان خانگی لاغری صورت

راه های زیادی برای لاغری صورت وجود دارد که برخی از آن ها مانند جراحی صورت، پر هزینه و برخی دیگر مانند داروهای تجاری لاغری صورت، خطرناک می باشند. در این بین بهترین راه برای لاغری صورت، بهره بردن از درمان های خانگی لاغری صورت می باشد. درمان های خانگی لاغری صورت برای همه افراد قابل اجرا بوده و در صورت اجرای صحیح، هیچ عارضه ای به دنبال نخواهند داشت.

از درمان های خانگی موثر برای لاغری صورت می توان به بخور صورت، ورزش کردن، مصرف زنجبیل، استفاده از ماسک های خانگی، نوشیدن دمنوش های لاغری صورت و مصرف عرق های گیاهی لاغر کننده صورت اشاره کرد.

لاغری صورت با بخور

لاغری صورت با بخور جزو بهترین و بی ضرر ترین راه های درمان چاقی صورت است. بخور دادن علاوه بر لاغری صورت به حفظ طرابت و شادابی پوست شما نیز کمک شایانی می کند. برای لاغری صورت با بخور کافیست تا آب را بجوشانید و سپس صورت خود را برای مدت 5 الی 10 دقیقه در معرض بخار آن قرار دهید. برای جلوگیری از خارج شدن بخار آب به محیط نیز می توانید یک حوله روی سر خود قرار دهید. بهتر است تا پیش از بخور، صورت خود را به خوبی شست و شو دهید. برای خوش بو شدن بخور نیز می توانید پیش از جوشاندن آب به آن مقداری گلاب، بهار نارنج، استخودوس و یا بابونه اضافه نمایید.

لاغری صورت با ورزش

بهترین روش برای لاغری صورت، ورزش کردن می باشد. لاغری صورت با ورزش علاوه بر درمان چاقی صورت باعث کاهش وزن و لاغری بدن شما نیز شده و سلامتی شما را بهبود می بخشد. برای لاغری با ورزش باید به سراغ ورزش های هوازی و کالری سوز بروید. ورزش هایی که نتوانند ضربان قلب شما را افزایش داده و باعث تعریق شما شوند، تاثیری روی لاغری صورت شما نخواهند گذاشت. بنابراین برای لاغری صورت با ورزش باید ورزش هایی چون دویدن، شنا، دوچرخه و سایر ورزش های هوازی و کاردیو را دنبال کنید.

لاغری صورت با زنجبیل

زنجبیل یکی از موثر ترین مواد غذایی برای لاغری و کاهش وزن می باشد. زنجبیل دارای طبعی گرم و خشک بوده و مصرف آن باعث افزایش متابولیسم بدن و تسریع روند کالری سوزی می شود. استفاده از زنجبیل در چای و یا هنگام طبخ غذا می تواند باعث لاغری صورت شما شود.

لاغری صورت با ماسک خانگی

استفاده از ماسک های خانگی برای لاغری صورت یکی از راه های درمان چاقی صورت است. ماسک های خانگی بر خلاف آن چه تصورش را می کنید به سادگی تهیه شده و می توان از آن ها برای لاغری صورت و همچنین افزایش روشنی و شفافیت پوست استفاده نمود. برای لاغری صورت با ماسک خانگی می توانید از ماسک زنجبیل، ماسک سفیده تخم مرغ و ماسک شیر و آرد ذرت استفاده نمایید. در ادامه مقاله به معرفی این ماسک ها و طرز تهیه و استفاده آن ها می پردازیم.

لاغری صورت با دمنوش

دمنوش های خانگی سرشار از خواص مختلف می باشند. مصرف دمنوش ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ساکنان کشورهای آسیای شرقی تبدیل شده است و اثر نوشیدن دمنوش ها را می توان در طول عمر و سلامتی مردم کشورهایی مانند چین مشاهده کرد. لاغری صورت با دمنوش یکی دیگر از درمان های خانگی لاغری صورت می باشد. نوشیدن دمنوش هایی چون دمنوش رزماری، لیمو، چای سبز و چای ترش برای لاغری صورت بسیار مفید و موثر می باشند

عرق گیاهی برای لاغری صورت

عرق های گیاهی در طب سنتی ایران جایگاه بسیار ویژه ای دارند و درمان بسیاری از بیماری ها را می توان در عرق های گیاهی پیدا کرد. یکی از خواص عرق های گیاهی، چاقی و لاغری می باشد. برخی از عرق ها باعث لاغری شده و برخی دیگر برای چاقی مناسب می باشند. برای درمان چاقی صورت می توانید از عرق های گیاهی مناسب برای لاغری صورت استفاده نمایید. عرق های گیاهی مانند عرق کاسنی، عرق شوید، عرق کرفس و عرق زیره سبز جزو بهترین عرقیات برای لاغری صورت می باشند.

مکمل برای لاغری صورت

مصرف مکمل های تجاری برای لاغری صورت می تواند عوارض زیادی را برای شما ایجاد نمایند. زمانی که می توان از درمان های خانگی برای لاغری صورت استفاده نمود، دلیلی برای مصرف مکمل های لاغری صورت وجود ندارد. با استفاده از درمان های خانگی لاغری صورت می توانید صورت خود را بدون دچار شدن به هیچ عوارضی لاغر نمایید. بطور کل مصرف مکمل های لاغری صورت توصیه نمی شود، چراکه مکمل های تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارند که می توانند سلامتی شما را به مخاطره بیندازند. با این حال در صورت اصرار به مصرف مکمل های لاغری صورت، حتما با پزشک خود درخصوص نوع و برند مکمل مشورت نمایید.

بهترین ماسک لاغری صورت

همانطور که خدمت تان بیان کردیم، استفاده از ماسک لاغری صورت می تواند ضمن افزایش شفافیت و طرابت پوست شما با لاغری صورت تان نیز کمک نماید. مصرف این ماسک ها بدون عارضه بوده و بهتر است تا از ماسک های لاغری صورت پیش از خواب استفاده نمایید. بهترین ماسک های لاغری صورت شامل موارد زیر می شوند.

1. ماسک لاغری صورت با زنجبیل

پیش از این درباره خاصیت مصرف زنجبیل برای لاغری صورت صحبت کردیم. یکی دیگر از راه های لاغری صورت با زنجبیل، استفاده از ماسک زنجبیل می باشد. برای تهیه ماسک زنجبیل کافیست تا 2 قاشق غذاخوری از پودر زنجبیل را با 3 قاشق غذاخوری گلاب ترکیب نمایید تا ماده ای خمیری شکل ایجاد شود.

پیش از قرار دادن ماسک زنجبیل، صورت خود را بشویید و سپس ماسک زنجبیل را برای مدت 10 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. دقت نمایید که ماندن ماسک زنجبیل برای مدت طولانی تر از 10 دقیقه بر روی صورت می تواند باعث اگزما پوست شود. پس از برداشتن ماسک زنجبیل، پوست صورت خود را با آب ولرم شست و شو دهید.

2. ماسک لاغری صورت با سفیده تخم مرغ

ماسک لاغری صورت با سفیده تخم مرغ یکی از ماسک های محبوب لاغری می باشد. سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین بوده و باعث افزایش کیفیت پوست صورت و سفت شدن آن شود. برای تهیه ماسک لاغری صورت با سفیده تخم مرغ، 2 سفیده تخم مرغ و 2 قاشق غذاخوری شیر را با هم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید. سپس به محلول بدست آمده، 1 قاشق چای خوری عسل و 2 قاشق غذاخوری آب لیمو اضافه نمایید و آن را برای بار دیگر هم بزنید.

صورت خود را قبل از قرار دادن ماسک، به خوبی شست و شو دهید و ماسک سفیده تخم مرغ را برای مدت 30 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. پس از برداشتن ماسک، صورت خود را برای بار دیگر با صابون، شست و شو دهید.

3. ماسک لاغری صورت با شیر و آرد ذرت

یکی دیگر از ماسک های لاغری صورت، ماسک شیر و آرد ذرت می باشد. استفاده از ماسک لاغری صورت با شیر و آرد ذرت باعث افزایش روشنی و لطافت پوست صورت خواهد شد. برای تهیه ماسک شیر و آرد ذرت، 2 قاشق چای‌خوری آرد ذرت را با 2 قاشق غذاخوری شیر، ترکیب نمایید.

پس از شستن پوست صورت، ماسک شیر و آرد ذرت را برای مدت 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید و پس از برداشتن ماسک، صورت خود را بشویید.

بهترین دمنوش لاغری صورت

دمنوش های لاغری صورت نه تنها برای کاهش حجم چربی های صورت مفید است، بلکه باعث پاکسازی پوست صورت و بدن شما نیز می شوند. دقت داشته باشید که زیاده روی در نوشیدن دمنوش های لاغری صورت می تواند باعث سردی شدید بدن و به هم ریختن معده شما شود. پس در نوشیدن این دمنوش ها، تعادل را رعایت نمایید.

1. دمنوش چای سبز برای لاغری صورت

دمنوش چای سبز یکی از دمنوش های خارق العاده برای لاغری می باشد که می توان از آن برای لاغری صورت نیز استفاده نمود. مصرف چای سبز با افزایش متابولیسم، سرعت چربی سوزی را کاهش داده و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی، کیفیت پوست صورت شما را افزایش می دهد. مصرف چای سبز به دلیل خاصیت سم زدایی آن باعث می شود تا شما از شر جوش های پوستی خلاص شده و پوستی شفاف تر و شاداب تری داشته باشید.

برای تهیه چای سبز کافیست تا 1 الی 2 قاشق چای خوری از چای سبز را به همراه 1 لیوان آب درون یک قوری ریخته و برای مدت 10 دقیقه آن را دم نمایید.

2. دمنوش لیمو برای لاغری صورت

همانطور که می دانید، لیمو بسیار پرخاصیت بوده و آنتی اکسیدان های بسیار قوی دارد. مصرف آب لیمو به همراه عسل برای کاهش وزن و چربی سوزی بسیار مناسب بوده و بسیاری از افراد با مصرف آب لیمو ترش و عسل در ابتدای صبح، نتایج مثبت زیادی گرفته اند. مصرف روزانه دمنوش لیمو برای لاغری صورت مفید بوده و باعث سم زدایی از بدن شما می شود. همچنین مصرف دمنوش لیمو به دلیل دارا بودن مقدار زیادی ویتامین C باعث محافظت از پوست و ترمیم آسیب های وارد شده به پوست صورت می شود.

تهیه دمنوش لیمو بسیار آسان بوده و می توان این دمنوش را در هر ساعتی از روز میل کرد. برای تهیه این دمنوش کافیست تا آب لیمو ترش را به آب جوش اضافه کرده و برای شیرین کردن آن نیز از کمی عسل استفاده نمایید.

3. دمنوش رزماری برای لاغری صورت

دمنوش رزماری یکی از دمنوش های بسیار مفید برای سلامتی می باشد که خواص اعجاب انگیزی برای سلامتی دارد. دمنوش رزماری حاوی آنتی اکسیدان های زیادی بوده و به دلیل دارا بودن اسید کرونوزیک، التهاب صورت را کاهش می دهد. مصرف دمنوش رزماری برای لاغری صورت مفید بوده و باعث افزایش چربی سوزی می شود.

برای تهیه دمنوش رزماری، یک قاشق چای خوری پودر رزماری و یا رزماری تازه را برای 5 دقیقه در یک فنجان آب جوش قرار دهید و سپس آن را میل کنید.

4. دمنوش چای ترش برای لاغری صورت

دمنوش چای ترش جزو دمنوش های لاغری بسیار خوش طعم است که با افزایش متابویسم به چربی سوزی بیشتر کمک می کند. نوشیدن چای ترش باعث کاهش جذب کربوهیدرات توسط بدن شده و مصرف مداوم آن باعث بهبود دستگاه گوارش می شود. نوشیدن دمنوش چای ترش برای لاغری صورت موثر واقع شده و می توان آن را در ساعات مختلف روز استفاده نمود.

دمنوش چای ترش را می توانید به صورت چای کیسه ای آماده تهیه نمایید و یا آن را با جوشاندن 4 گرم چای ترش و یک لیوان آب برای مدت 10 دقیقه، آماده نمایید.

بهترین عرق گیاهی برای لاغری صورت

مصرف عرق های گیاهی مناسب برای لاغری صورت جزو روش های بسیار آسان برای لاغری صورت است. عرق های گیاهی محصولاتی از دل طبیعت هستند که از فواید خارق العاده ای برخوردار می باشند. برخی از بهترین عرق های گیاهی برای لاغری صورت شامل موارد زیر می باشند.

1. لاغری صورت با عرق کاسنی

عرق کاسنی یکی از موثر ترین عرق های گیاهی برای کاهش وزن و چربی سوزی می باشد. عرق کاسنی با درمان یبوست و افزایش حرکات روده، برای افرادی که در دفع مواد غذایی مشکل دارند نیز بسیار مناسب می باشد. برای لاغری با عرق کاسنی می توانید روزانه ابه مقدار مناسبی از عرق کاسنی استفاده نمایید.

2. لاغری صورت با عرق زیره سبز

زیره سبز جزو موثر ترین ادویه ها برای کاهش وزن و چربی سوزی است. استفاده از عرق زیره سبز باعث کاهش وزن شده و برای لاغری صورت بسیار موثر می باشد. عرق زیره سبز در کنار افزایش متابولیسم، به هضم غذا کمک شایانی کرده و باعث کاهش تجمع سلول های چربی در بدن می شود. همچنین مصرف روزانه عرق زیره سبز، اشتها کاذب را از بین می برد.

3. لاغری صورت با عرق کرفس

کرفس جزو مواد غذایی سرشار از فیبر می باشد که ضمن تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن، هضم و دفع را بهبود می بخشد. مصرف عرق کرفس پای ثابت بسیاری از رژیم های لاغری بوده و برای لاغری صورت مفید می باشد.

4. لاغری صورت با عرق شوید

یکی از دلایل افزایش وزن و چاقی صورت، مشکلات گوارشی می باشد. عرق شوید باعث رفع مشکلات گوارشی شده و به هضم غذا کمک می کند. همچنین عرق شوید خاصیت چربی سوزی داشته و برای لاغری صورت گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

آیا یخ برای لاغری صورت موثره؟

استفاده از یخ برای کاهش و برطرف کردن ورم و پف های صورت موثر می باشد. همچنین تماس دادن یخ با صورت باعث بسته شدن منافذ پوستی و کمک به سفت شدن پوست خواهد شد. برای بهره مندی از مزایای یخ برای لاغری صورت می توانید هر شب پیش از خواب برای مدت چند دقیقه، یخ و یا کمپرس یخ را بر روی صورت خود بمالید.

برای لاغری صورت چی بخوریم؟

برای اینکه بتوانید صورت خود را در سریع ترین زمان ممکن لاغر نمایید، باید از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید. مصرف بالای کربوهیدارت ها باعث افزایش چربی بدن و در نتیجه، افزایش حجم صورت خواهد شد. جدای از کالری دریافتی، مصرف برخی از مواد غذایی برای لاغری صورت بسیار سودمند هستند. از بهترین مواد غذایی برای لاغری صورت می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • شکلات تلخ
  • انواع سبزی ها
  • روغن زیتون
  • دارچین
  • فلفل
  • لیمو ترش
  • آووکادو

بطور کل مصرف مواد غذایی که دارای فیبر بالایی هستند و سطح سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند، برای لاغری صورت بسیار مناسب می باشند.

بهترین رژیم لاغری صورت

بهترین رژیم لاغری صورت رژیمی می باشد که در آن، میزان کالری دریافتی متناسب با کالری مصرفی باشد. جای دادن دمنوش های لاغری در رژیم غذایی و استفاده از عرق های گیاهی لاغری صورت، باعث تسریع روند لاغری صورت شده و شما را سریع تر به هدفتان خواهد رساند.

برای لاغری سریع صورت لازم است تا رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید. جای دادن مواد غذایی با فیبر بالا و کالری کم برای لاغری صورت بسیار مفید می باشند. همچنین نوشیدن قهوه، چای سبز، دمنوش زنجبیل و سایر نوشیدنی هایی که باعث افزایش متابولیسم بدن می شوند در لاغری صورت بسیار موثر هستند. پس رژیم غذایی خود را از مواد غذایی کم کالری، کم قند و دارای فیبر بالا تشکیل دهید و از عرق های گیاهی لاغری و دمنوش ها معرفی شده، در طول روز استفاده کنید.

آیا لاغری صورت با دستگاه امکان پذیره؟

لاغری صورت با دستگاه روشی مدرن برای لاغری صورت می باشد که نسبت به جراحی، بسیار بهتر است. لاغری صورت با دستگاه امکان پذیر بوده و عوارض آن کمتر از جراحی می باشد و استفاده از این متدها نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. گرچه استفاده از این متدها، عوارض خفیفی داشته و بهتر است تا از روش های خانگی برای لاغری صورت استفاده شود.

لاغری صورت با دستگاه دابلو

لاغری صورت با دستگاه دابلو یکی از راه‌های لاغری صورت با استفاده از امواج اولترا سونیک یا همان مافوق صوت است. دستگاه دابلو با استفاده از امواج اولترا سونیک، کلاژن های قدیمی پوست را تخریب کرده و راه را برای کلاژن سازی باز می کند. دقت داشته باشید که استفاده از دستگاه دابلو برای لاغری صورت عوارض دارد اما عوارض آن نسبت به اغلب روش های غیر خانگی لاغری صورت، کمتر است.

لاغری صورت با هایفوتراپی

لاغری صورت با هایفوتراپی یکی از روش های مدرن لیفت و کاهش چربی های زیر پوست می باشد. در هایفوتراپی از دستگاهی به نام اولترا فورمر برای تاباندن اشعه اولترا سوند به پوست استفاده شده و گرمایی تا حدود 60 درجه در پوست ایجاد می گردد. این گرما سبب می شود تا سلول های چربی زیر پوست تخریب شوند و کلاژن سازی پوست صورت سرعت گیرد. با تخریب سلول های چربی زیر پوست، صورت لاغر تر خواهد شد.

لاغری صورت با دستگاه آر اف

شیوه اثر گذاری دستگاه آر اف همانند دستگاه دابلو می باشد. دستگاه آر اف با ارسال امواج رادیویی باعث ایجاد گرما در لایه میانی پوست شده و سلول های چربی زیر پوست را با آزاد کردن اسیدهای چرب، تجزیه می کند. همچنین در لاغری صورت با دستگاه آر اف، کلاژن سازی پوست نیز افزایش خواهد یافت.

لاغری صورت با لیزر

لاغری صورت با لیزر با تاباندن اشعه لیزر بر روی بخش های مورد نظر صورت انجام می پذیرد. در این متد لاغری صورت، اشعه تابیده شده روی پوست باعث تجزیه سلول های چربی زیر پوست خواهد شد. لاغری صورت با لیزر برای افرادی که دارای چربی های زیادی در ناحیه صورت هستند، پاسخگو نیست.

لاغری صورت با مزوتراپی

لاغری صورت با مزوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های زیر پوست می باشد. در مزوتراپی، دارو به کمک سرنگ وارد لایه میانی پوست شده و شروع به از بین بردن چربی های زیر پوست می کند. استفاده از مزوتراپی برای لاغری صورت عوارضی چون ورم، خارش، کبودی، قرمزی، درد، ایجاد برجستگی و پدیدار شدن لکه های تیره روی پوست را در پی خواهد داشت.

عمل لاغری صورت

عمل های لاغری صورت جزو روش های بسیار پر هزینه و پر عارضه می باشند و انجام این عمل ها برای لاغری صورت توصیه نمی شود. از عمل های لاغری صورت می توان به لیپوساکشن صورت و عمل بوکال فت اشاره کرد.

در لیپوساکشن صورت، چربی های زیر پوست ساکشن یا مکیده شده و بدین شکل، چربی های زیر پوست کاهش پیدا می کند و صورت، لاغر تر می شود. در عمل بوکال فت، یک برش داخل دهان ایجاد شده و از چربی های گونه از آن شیار توسط پزشک جراح، خارج می شود.

استفاده از درمان های خانگی لاغری صورت بسیار سودمندتر از سایر روش های لاغری صورت می باشد و فاقد مشکلات عمل لاغری صورت مانند عوارض، هزینه بالا، نیاز به نقاهت می باشد.

آیا از قرص لاغری برای صورت استفاده کنیم؟

در خصوص استفاده از قرص لاغری صورت باید توجه داشته باشید که اغلب قرص های لاغری موجود در بازار، اثر گذاری خوبی در لاغری صورت ندارند و بسیاری از این قرص ها نیز تقلبی بوده و می توانند باعث به خطر افتادن سلامتی شما شوند. بنابراین استفاده از قرص های لاغری صورت توصیه نمی شود. به جای استفاده از قرص های لاغری، کافیست تا کمی از درمان های خانگی لاغری صورت استفاده نمایید تا تاثیر آن را بر روی لاغری صورت خود مشاهده کنید.

لاغری صورت و سیگار

نمی توان گفت که مصرف سیگار به صورت مستقیم باعث لاغری صورت می شود. در واقع سیگار کشیدن باعث تحلیل رفتن ماهیچه های صورت شده و باعث می شود تا صورت به فرم آویزان و شل در آید. همچنین مصرف سیگار در بلند مدت باعث فرو رفتن گونه ها به داخل شده و باعث از بین رفتن زیبایی صورت می شود. گذشته از این موارد، سیگار عوارض بسیار سوء و مشکلات جبران ناپذیری برای سلامتی دارد.

در نهایت صورت رو چطور لاغر کنیم؟

تجمع سلول های چربی زیر پوست صورت باعث کاهش زیبایی شده و چهره شما را به کلی تغییر خواهد داد. برای لاغری صورت راه های مختلفی وجود دارد. از درمان های خانگی لاغری صورت گرفته تا استفاده از دستگاه های لاغری صورت و روی آوردن به جراحی ها، همگی می توانند به لاغری صورت شما کمک نمایند، اما روش استفاده از دستگاه و جراحی در کنار هزینه های بالا، می تواند عوارض زیادی را برای شما ایجاد نماید.

بهترین روش برای لاغری صورت، استفاده از درمان های خانگی و ورزش کردن می باشد. در این مقاله به معرفی مجموعه ای از بهترین درمان های خانگی لاغری صورت پرداختیم و طرز تهیه انواع ماسک های لاغری صورت، دمنوش های لاغر کننده صورت را به شما آموزش دادیم. با کمی ورزش کردن، اصلاح رژیم غذایی و استفاده از دمنوش ها و ماسک های لاغری می توانید به صورتی لاغر تر و خوش فرم تر دست پیدا کنید.

بسته به ژنتیک، رژیم غذایی و میزان چربی زیر پوست صورت، اثر گذاری درمان های خانگی لاغری صورت متفاوت می باشد. اگر چربی زیر پوست شما حجم زیادی دارد، به طبع زمان بیشتری برای لاغر شدن صورت شما نیاز است. بنابراین در صورتی که در کوتاه مدت تاثیر قابل توجهی روی لاغری صورت خود مشاهده نکردید، نا امید نشوید و روش های خانگی لاغری صورت را ادامه دهید.

پاسخ به سوالات پرتکرار درباره دمنوش لاغری صورت + درمان خانگی لاغری صورت در یک هفته!

انواع دمنوش لاغری صورت کدامند؟

دمنوش‌های زیادی برای لاغری صورت وجود دارد. از جمله: دمنوش لیمو، رزماری، چای سبز و چای ترش.

آیا دمنوش‌ های خانگی می‌توانند به لاغری صورت کمک کنند؟

بله. دمنوش‌ها به دلیل خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی که دارند، می‌توانند به چربی سوزی و لاغری صورت و سایر اندام‌های بدن کمک کنند.

آیا لاغری صورت در یک هفته امکان پذیره؟

در صورت اجرای ترفند های لاغری صورت، طی یک هفته تغییرات ملموسی را در صورت خود مشاهده میکنید.

برای درمان لاغری صورت چه بخوریم؟

استفاده کردن از دمنوش لاغری صورت، ماسک و همینطور دوره کاهش وزن به چربی سوزی در صورت کمک میکند.

آیا دارو گیاهی برای لاغری صورت مفیده؟

بله؛ به طور کلی برخی ترکیباتی که به چربی سوزی در بدن کمک میکنند، برای لاغری صورت هم مفید هستند.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط