برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
بهترین دمنوش برای لاغری شکم

بهترین دمنوش برای لاغری شکم

برخی از دمنوش‌ها در واقع دارای خواص لاغری هستند و وقتی با یک رژیم غذایی سالم و متعادل و فعالیت بدنی ترکیب شوند، می‌توانند به ما در ایجاد تعادل کمک کنند. در این بخش  انواع بهترین دمنوش برای لاغری شکم را معرفی می‌کنیم. باما همراه باشید.

چای سبز با پودر زنجبیل

این نوع چای علاوه بر اینکه یک آنتی اکسیدان قوی است که با پیری سلولی مبارزه می‌کند و یک دمنوش فوق العاده برای لاغری شکم است. چای سبز حاوی موادی است که می‌تواند چربی اضافی را بسوزاند و جذب چربی‌های وارد شده با خوردن را کاهش دهد. مقداری زنجبیل خرد شده را به چای سبز اضافه کنید و اثر چربی سوزی قوی‌تر خواهد بود.
در واقع زنجبیل ادویه‌ای است که باعث گرمازایی می‌شود، یعنی افزایش حرارت بدن که معادل افزایش کالری سوزانده شده است.

بهترین دمنوش برای لاغری شکم

آب زغال اخته با لیمو

 زغال اخته حاوی بسیاری از اسید‌های مفید (مالیک، سیتریک و آسکوربیک) است که به عنوان سه آنزیم گوارشی قادر به امولسیون کردن رسوبات چربی سیستم لنفاوی عمل می‌کند.
این میوه و به خصوص آب آن‌ها، سمومی را که کبد قادر به تصفیه آن نیست، از بین می‌برد و با کاهش کلسترول و گلوکز، ترکیب خون را بهبود می‌بخشد. می‌توانید آب آن را با کمی آب ساده رقیق کنید تا به دندان‌ها آسیب نرساند، زیرا تنها مساله آب زغال اخته این است که مینای دندان را تیره می‌کند.
همچنین چند قطره لیمو که یکی از قدرتمندترین مرکبات در چربی سوزی به آن اضافه کنید، نوشیدنی لاغری شما نه تنها سم زدایی، بلکه خوشمزه نیز خواهد بود!

بهترین دمنوش برای لاغری شکم کدام است

چای سیاه با دارچین

تقریباً همه انواع چای به لطف تئین موجود در آن (که مانند کافئین محرکی است که قادر به افزایش قابل توجه متابولیسم است) قدرت لاغری دارند.
خواص چای سیاه عبارتند از:

  • تصفیه‌کننده
  • ادرار‌آور و چربی سوز
  • دارای خواص لاغری 

برای اینکه چای را به بهترین دمنوش برای لاغری شکم تبدیل کنید، یک قاشق چای‌خوری دارچین آسیاب شده به آن اضافه کنید.
این ادویه با تسریع متابولیسم آن را فعال می‌کند و در نتیجه ترموستات داخلی را برای بالا بردن دمای بدن تحریک می‌کند و درست مانند بخاری هیزمی، هیزم بیشتری برای این کار می‌سوزاند. که هیزم در بدن یعنی کالری بیشتر!

دمنوش لاغری

دمنوش چای سفید و زیره

این دمنوش چربی سوز قوی، به خصوص در ناحیه شکم معجزه می‌کند. همچنین کلسترول خون را کاهش می‌دهد و سموم را پاک می‌کند، به همین دلیل مصرف سه فنجان در روز توصیه می‌شود.
 زیره نه تنها به نوشیدنی شما طعم می‌دهد، بلکه قدرت لاغری آن را نیز قوی می‌کند. در واقع این ادویه خاصیت لاغری دارد زیرا هضم غذا را بهبود می‌بخشد و سوخت و ساز بدن را تحریک می‌کند. چند دانه زیره را خرد کرده و یک لایه نازک به چای اضافه کنید.

چای سفید

قهوه سبز و هل

قهوه سبز با دانه‌های خام بو داده نشده تهیه می‌شود که حاوی کافئین کمتری نسبت به قهوه سیاه است و به آرامی و پیوسته آن را آزاد می‌کند. این دمنوش سرشار از آنتی اکسیدان، جذب چربی‌ها را محدود کرده و حس گرسنگی را کاهش می‌دهد.
هل حاوی اسید کلروژنیک است که از جذب گلوکز توسط روده جلوگیری می‌کند و از آزاد شدن آن توسط کبد و انتشار آن در خون جلوگیری می‌کند و متابولیسم را تسریع می‌کند و شما را به سوزاندن چربی بیشتر سوق می‌دهد.
به یک فنجان قهوه سبز، چند دانه هل خرد شده اضافه کنید تا متابولیسم شما به نقطه بالا برسد.

قهوه سبز برای لاغری

دمنوش گیاهی قاصدک و زردچوبه

 هنگام انتخاب بهترین دمنوش برای لاغری شکم نوشیدنی، چای گیاهی قاصدک را از دست ندهید. چای گیاهی قاصدک که به لطف خواص ادرار‌آور گیاه دارویی که بر پایه آن است، لاغر‌کننده است.
مصرف دمنوش قاصدک بلافاصله نتایج عالی را به همراه خواهد داشت و اگر می‌خواهید نتایج آن را شگفت‌انگیز کنید، کمی زردچوبه اضافه کنید.

این ادویه زرد رنگ حاوی کورکومین است، ماده‌ای که با تجمع بیش از حد چربی در بافت‌های چربی مقابله می‌کند و به کبد کمک می‌کند تا آن‌ها را از بین ببرد. بنابراین نه تنها باعث کاهش وزن می‌شود، بلکه باعث پاکسازی عمیق نیز می‌شود.

بهترین دمنوش برای لاغری شکم

چای اولانگ برای کاهش وزن

چای اولانگ که کمتر شناخته شده اما به همان اندازه برای کمک به کاهش وزن معتبر است. این نوع چای متابولیسم را افزایش می‌دهد و امکان چربی سوزی طبیعی را فراهم می‌کند. این یک آنتی اکسیدان است و سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشد. برای لذت بردن کامل از اثرات آن، چای اولانگ را باید یک ساعت قبل یا بعد از غذا، دو بار در روز نوشید.

دمنوش نعناع فلفلی یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو است!

چای نعناع واقعاً دارای خواص مفید بسیاری است. اول از همه، هضم را بهبود می‌بخشد، هر گونه التهاب را از بین می‌برد، به آرامش بدن و ذهن کمک می‌کند و به کاهش وزن کمک می‌کند. عطر و ترکیبات ارگانیک آن می‌تواند اشتها را کاهش دهد. نشان داده شده است که با استنشاق این ماده کمتر غذا می‌خورید و کالری کمتری دریافت می‌کنید.

برای کاهش وزن سریع چه بنوشیم؟

علاوه بر آب، مصرف دمنوش‌ها در طول روز و بعد از غذا بسیار عالی هستند. مانند دانه رازیانه، شیرین بیان، قاصدک (سم زدایی عالی برای کبد)، نعناع فلفلی (هضم غذا را تسهیل می‌کند) و چای سبز.

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
مطالب مرتبط