برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید
برای دریافت مشاوره کاهش وزن تماس بگیرید

قرص گلوریا برای لاغری + طریقه مصرف و عوارض قرص گلوریا

از جمله قرص هایی که در چند سال اخیر برای لاغری در بین مردم رواج پیدا کرده ، قرص گلوریا است. برای رهایی از چاقی و وزن زیاد راهکارهای مختلفی وجود دارد و طبیعی است که افراد برای رسیدن به تناسب اندام ایده آل به دنبال استفاده از قرص های لاغری باشند. تولید کنندگان قرص های گلوریا ادعا دارند که این قرص مانند قرص لاغری هزال، ساخته شده از ترکیبات گیاهی و طبیعی است و دارای عوارض داروهای شیمیایی نمی باشد.

البته این تصور که ترکیبات گیاهی کامل سالم و بدون خطر هستند، اشتباه است و حتی قرص های لاغری گیاهی نیز ممکن است موجب بروز عوارض جانبی برای فرد گردد. استفاده از قرص های لاغری گیاهی اغلب در مدتی کوتاه نتیجه قابل توجهی در کاهش وزن به شما می دهد اما ممکن است اثرات جانبی و خطرناک زیادی نیز به دنبال داشته باشد. به همین دلیل در مصرف این قرص ها باید از مشورت پزشک یا داروساز استفاده نمود.

فهرست مطالب

قرص گلوریا برای لاغری موثر است؟

بنا بر ادعای سازندگان قرص گلوریا، استفاده از این دارو با تاثیرات زیر موجب کاهش وزن و لاغری خواهد شد:

  • بالا بردن سوخت و ساز بدن
  • کاهش چربی های انباشته شده
  • کاهش جذب گلوکز (قند) در بدن
  • رفع اشتهای کاذب با مصرف قرص گلوریا
اینفوگرافیک توضیحات قرص گلوریا برای لاغری و چربی سوزی

قرص لاغری گلوریا از چه مواردی درست شده است؟

بر طبق اعلام سازندگان قرص گلوریا، ترکیبات گیاهی موجود در این دارو عبارتند از:

  • لوتوس هندی
  • گیاه مردابی آلیسما انگلیس
  • عصاره ریشه بهار نارنج
  • گرده موم زنبور عسل
  • عصاره کاسیا یونانی
  • گیاه بابا آدم
  • گیاه هل باد

با وجود این که ترکیبات موجود در این قرص از مواد گیاهی به دست آمده است، اما مصرف خودسرانه و بدون تجویز این قرص ها می تواند باعث عوارض جبران ناپذیری برای فرد گردد.

عوارض قرص گلوریا برای لاغری

از جمله مهمترین عوارضی که با مصرف قرص گلوریا ممکن است بروز پیدا کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسهال و سایر مشکلات دستگاه گوارش
  • بی خوابی به دلیل داشتن کافئین
  • عطش و تشنگی بیش از حد
  • افزایش میزان فشار خون
  • افت ناگهانی فشار خون
  • گرفتن عضلات شکم
  • افزایش ضربان قلب
  • سردرد و سرگیجه
  • بی حسی پوست
  • تغییر مزه دهان
  • مشکلات کبد
  • خشکی دهان
  • عصبانیت
  • ضعف

موارد منع مصرف قرص لاغری گلوریا

در صورت دارا بودن هر کدام از شرایط زیر استفاده از قرص لاغری گلوریا برای شما مجاز نمی باشد:

  • دوران بارداری و شیردهی
  • بیماری مغزی و اعصاب
  • افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال
  • بیماری های ریوی و کلیوی
  • بیماران مبتلا به دیابت
  • فشار خون بالا

تفاوت قرص گلوریا اصل و تقلبی

بیشتر تهیه کنندگان قرص های گلوریای تقلبی و فیک تلاش می کنند تا ظاهر محصولاتشان شبیه به قرص های اصل و اورجینال باشد؛ به همین منظور برای تشخیص قرص های است باید کد محصولات را در سایت سازنده اصلی این نوع قرص ها بررسی کرد.

توجه داشته باشید که سازندگان محصولات تقلبی نیز سایت های جعلی را برای بررسی اعتبار سنجی محصولات خود طراحی کرده اند که بسیار شبیه به سایت اصلی هستند تا موجب اشتباه مصرف کنندگان در تشخیص سایت اصلی سازنده این محصول شوند. فقط قرص هایی که در سایت spaingloria.com تاییدیه اصالت دریافت می کنند، قرص های گلوریای اصلی و قابل اعتماد هستند.

انواع قرص لاغری گلوریا

شرکت اصلی سازنده قرص های گلوریا در اسپانیا به ۴ کمپانی معتبر، مجوز ساخت این محصول را داده است؛ که ترکیبات مورد استفاده تمامی این چهار کمپانی یکسان بوده و تفاوت شان تنها در میزان اثرگذاری محصول است. قرص گلوریا در چهار نوع بسته بندی با درب مشکی، طلایی، بنفش و سفید و در محدوده قیمتی یکسان به بازار عرضه می شود.

قرص لاغری گلوریا با درب بنفش

قرص لاغری گلوریا (کپسول مشکی) (Gloria) با درب بنفش نسبت به نوع درب سفید آن کاهش وزن کمتری دارد. این نوع قرص با افزایش متابولیسم بدن باعث شکستن مولکول های چربی و تبدیل شدن آنها به انرژی در بدن خواهد شد. همچنین مصرف قرص لاغری گلوریا، باعث عدم جذب چربی در بدن شده و با کاهش شدید اشتها، سبب تامین انرژی از چربی های انباشته شده در بدن می شود. قرص گلوریا علاوه بر کم کردن اشتها دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد.

قرص لاغری گلوریا با درب طلایی

از نخستین قرص های لاغری در ایران، قرص لاغری گلوریا با درب طلایی است که در مقایسه با رنگهای دیگر عملکرد ضعیف تری دارد. این مدل از قرص های گلوریا، متابولیسم را افزایش می دهد و مولکول های چربی را شکسته و به انرژی تبدیل می کند. همچنین از جذب چربی در بدن جلوگیری کرده و با کاهش اشتها سبب سوزاندن چربی های انباشته در بدن می شود.

قرص لاغری گلوریا با درب سفید

این نوع از قرص گلوریا نسبت به تمامی محصولات دیگر کاهش اشتهای قوی تری داشته و در این زمینه از تمامی رقیبان خود سبقت گرفته است. عملکرد این دارو در چربی سوزی و کاهش اشتها به مانند دیگر انواع قرص گلوریا است. می توان گفت که قرص های گلوریای درب سفید، از قوی ترین نمونه این قرص ها بوده و چربی سوزی بسیار بالایی دارند.

قرص لاغری گلوریا با درب مشکی

عملکرد این نوع از قرص نیز مانند سایر انواع قرص های گلوریا در چربی سوزی و کاهش اشتها است و به خاطر همین خاصیت چربی سوزی، در زمان مصرف باید آب فراوان نوشیده شود. قرص گلوریا درب مشکی به نسبت سایر رنگ ها تاثیر کمتری در کاهش اشتها، چربی سوزی و کاهش وزن دارد.

تفاوت قرص لاغری گلوریا طلایی و بنفش

تفاوت این دو نوع قرص گلوریا، تنها در تاثیر آن ها بر لاغری است؛ قرص گلوریا طلایی دارای دوز کمتری از دارو می باشد و در مقایسه با قرص های بنفش، تاثیر کمتری در چربی سوزی و کاهش اشتها دارد.

بهترین رنگ قرص گلوریا برای لاغری

نمی توان هیچ کدام از رنگ های موجود قرص گلوریا را بهترین دانست، بلکه با توجه به نیاز فرد و شرایط مورد استفاده هر کدام از انواع رنگ های مختلف قرص گلوریا می تواند به عنوان بهترین نوع مورد استفاده مد نظر قرار گیرد.

روش مصرف قرص لاغری گلوریا

یکی از متداول ترین روش های مصرف این قرص که دارای بیشترین تاثیرگذاری است، بدین صورت است که پنج روز اول، روزی یک عدد کپسول گلوریا، نیم ساعت قبل صبحانه (ناشتا) همراه ۲ لیوان آب میل کنید. در صورتی که طی این ۵ روز مصرف، اشتهای شما کم شد، تا انتهای دوره ۶۰ روزه، همان روزی یک عدد قرص را مصرف کنید و نیازی به بیشتر کردن دوز نیست.

در صورتی که مصرف پنج روز اول تاثیری روی کاهش اشتها نداشت، از روز ششم به بعد، روزی ۲ عدد قرص به ‌صورت ناشتا، نیم ساعت قبل صبحانه، همراه ۲ لیوان آب میل کنید.

افرادی که با وجود مصرف کردن دو عدد قرص، در آخر شب با برگشت اشتها روبرو می شوند، می توانند یک قرص گلوریا را ناشتا و یک عدد را نیز حدود ۳ تا ۴ ساعت بعد از ناهار، زمانی که معده تقریباً سبک شده است، استفاده کنند.

بهترین روش مصرف گلوریا برای لاغری

برای مشخص کردن بهترین روش مصرف قرص گلوریا حتماً باید با متخصص مشورت شود تا متناسب با شرایط فرد دوز مورد نظر توسط او مشخص شود. توجه داشته باشید که مصرف بیش از دو عدد قرص گلوریا در روز مجاز نیست و ممکن است باعث بروز عوارض جانبی جدی گردد.

بهترین زمان مصرف قرص گلوریا برای لاغری

بهترین زمان مصرف قرص گلوریا حدود نیم ساعت قبل از صبحانه یا با معده سبک می باشد.

تفاوت قرص گلوریا و پاپایا

تفاوت این دو نوع قرص لاغری در میزان تاثیر و ماده سازنده آن ها می باشد در بین استفاده کنندگان از داروهای لاغری، داروی پاپایا در زمینه چربی سوزی داروی قوی تری به شمار می آید.

تفاوت قرص گلوریا و ایزی اسلیم

از نظر عملکرد هر دو نوع قرص مشابه هم عمل کرده و باعث چربی سوزی و کاهش اشتها می شوند و تفاوت آنها در ترکیبات سازنده این قرص ها می باشد.

قرص گلوریا بهتر است یا آلفا اسلیم؟

قرص لاغری آلفا اسلیم با بهره گیری از اثرات کافئین باعث افزایش انرژی و بهبود ساخت و ساز بدن می شود. همچنین گزانتین موجود در قرص لاغری آلفا اسلیم، موجب جلوگیری از جذب سلول های چربی زائد و اضافه ای که مورد نیاز بدن نیستند، می شود و در نهایت این دو عمل باعث چربی سوزی و افزایش متابولیسم و عدم جذب چربی در بدن و کاهش وزن و لاغری فرد خواهد شد. این نتایج با استفاده از قرص گلوریا نیز به دست می آید و به همین دلیل بهتر بودن هر کدام از این محصولات با توجه به شرایط هر فرد و نتایج به دست آمده در بین افراد گوناگون متفاوت است.

قرص گلوریا بهتر است یا جی سی؟

عملکرد قرص جی سی به دلیل وجود ماده ای به اسم گرین کارویل و جذب آب زیاد به گونه ای است که در نهایت احساس سیری طبیعی در معده ایجاد می کند و موجب کاهش اشتها و لاغری خواهد شد.  این ترکیبات قرص جی سی در معده، باعث دفع سریع غذا  شده و با کاهش زمان جذب غذا، باعث کاهش جذب چربی و قند خواهد شد. همچنین لیمون موجود در گرین کارویل به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود از سو هاضمه نیز جلوگیری می کند. این عملکرد متفاوت با قرص گلوریا  می تواند از نظر برخی از مصرف کنندگان عامل بهتر بودن این دارو باشد.

قرص گلوریا بهتر است یا بلک اسلیم؟

مصرف قرص بلک اسلیم  در نهایت با تاثیر بر برخی از  هورمون های مغز، موجب کاهش اشتهای فرد خواهد شد. و این امر از نظر برخی از کارشناسان ممکن است عامل برتری قرص بلک اسلیم بر قرص گلوریا باشد. اما میزان تاثیر هر کدام از این داروها در لاغری فرد می تواند به صورت سلیقه ای، تعیین کننده این برتری باشد.

قرص گلوریا را از کجا بخریم؟

به دلیل اینکه قرص گلوریا جز داروهای مجاز داروخانه های موجود در کشور نیست، تهیه این دارو به صورت غیر رسمی و در فضای مجازی امکان پذیر است.

آیا قرص گلوریا باعث ریزش مو میشود؟

هرچند در بسیاری موارد احتمال ریزش مو با مصرف قرص گلوریا گزارش نشده است، اما در برخی موارد به دلیل کاهش وزن ناگهانی و سریع در اثر مصرف این نوع قرص، احتمال ریزش مو وجود خواهد داشت.

آیا قرص گلوریا باعث جوش صورت میشود؟

بروز جوش در صورت در اثر مصرف قرص گلوریا جز عوارض جانبی مصرف آن نمی باشد و احتمال بروز آن اندک است.

آیا قرص گلوریا باعث سکته میشود؟

ازجمله عوارضی که با مصرف داروهای لاغری از قبیل گلوریا وجود دارد، احتمال بروز حمله قلبی یا سکته مغزی می باشد. به همین دلیل قبل از مصرف این قرص باید در مورد ریسک مصرف آنها با پزشک یا افراد متخصص مشورت کنید.

آیا قرص گلوریا برای بارداری ضرر دارد؟

استفاده از قرص گلوریا در دوران بارداری و شیردهی که در دوران بسیار حساسی به سر می برند، مجاز نمی باشد و هر گونه دارویی ممکن است به سرعت، سلامت جنین و نوزاد را در این شرایط به خطر بیندازد. مصرف قرص گلوریا یا هر نوع قرص لاغری دیگر در دوران بارداری موجب افزایش سوخت و ساز بدن مادر به صورت غیرطبیعی خواهد شد و این مسئله بر روی رشد جنین اثر بسیار منفی خواهد داشت.

مهمترین مسئله ای که در دوران بارداری باید مورد توجه قرار گیرد، میزان ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مادر است که با مصرف قرص های گلوریا یا سایر قرص های لاغری که سبب افزایش ادرار و مدفوع فرد خواهد شد، بسیاری از این مواد حیاتی از بدن دفع می شوند. کمبود این مواد در بدن مادر ممکن است باعث آسیب رسیدن به سلامت مادر و احتمال تولد نوزاد نارس شود.

آیا قرص گلوریا شیشه دارد؟

بر طبق نظر برخی کارشناسان، قرص گلوریا دارای مقادیری شیشه می باشد و به همین جهت خطرناک و غیر مجاز است. قرص گلوریا در اداره کل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو آزمایش شده است و مشخص شده که یکی از ترکیبات اصلی آن ماده مخدر خطرناک صنعتی روان گردان به نام آمفتامین است.

روش استعلام قرص گلوریا

به دلیل استقبال زیاد از قرص لاغری گلوریا تقلبی بسیار زیادی از این قرص در بازار وجود دارد و به همین دلیل شرکت  اسپانیایی تولید کننده این قرص، سیستم تایید اصالت محصول خود را در سایت spaingloria.com راه اندازی کرده است. برای بررسی اصالت محصول خریداری شده می توانید کدی را که در زیر محصول هک شده است، وارد سایت کرده و اصالت دارو را بررسی نمایید.

پاسخ به سوالات پرتکرار درباره قرص گلوریا برای لاغری

آیا می‌توان از قرص گلوریا در دوران بارداری استفاده کرد؟

خیر، زیرا باعث کاهش اشتها مادر می‌شود و مواد معدنی و مفید به جنین نمی‌رسد.

مصرف قرص گلوریا به تنهایی می‌تواند باعث کاهش وزن شود؟

برای دست یابی به یک نتیجه بهتر و سریع‌تر در کاهش وزن، بهتر است قرص‌های کاهش وزن به همراه یک برنامه غذایی مناسب و یک برنامه ورزشی مصرف شوند.

آیا قرص گلوریا شیشه دارد؟

احتمال وجود شیشه و یا هر ماده مخدر دیگری در انواع قرص هایی که مجاز نیستند و در داروخانه به فروش نمیرسند، وجود دارد.

طریقه مصرف قرص لاغری گلوریا به چه نحوی است؟

طریقه مصرف این قرص را می بایست زیر نظر پزشک بررسی کنید.

عوارض مصرف قرص گلوریا برای لاغری

قرص گلوریا عوارض شدیدی مثل بی حالی – خونریزی معده – مشکلات گوارشی – تنگی نفس – ریزش مو – بهم ریختن خواب – بروز مشکلات قلبی – ایجاد مشکلات کبدی و کلیوی – ضعف و… دارد

خرید قرص گلوریا

این قرص در داروخانه ها و یا فروشگاه های مجاز عرضه نمی شود و صرفا به صورت شرکتی و یا شخصی وارد بازار شده و به فروش میرسد!

نتایج دوره:

مصاحبه با تعدادی از قهرمانان کاهش وزن ما رو ببینید و با تجربه اونا کاهش وزن سریعتری رو تجربه کنید.

نویسنده تیم تحقیقاتی اندام برتر

گروه تخصصی کاهش وزن اندام برتر، ارائه دهنده متد اختصاصی کاهش وزن ریشه ای است که به همه علاقمندان به تناسب اندام کمک می کند به راحتی در کنار سفره غذایی خانواده وزن کم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
ليلا

چگونه بيست كيلو وزن كم كنم

22 تیر 1402 پاسخ
سونیا

بلاغری

11 مرداد 1402 پاسخ
فاطمه

لاغری

16 مرداد 1402 پاسخ
زهره

سلام من برای لاغری میخواستم کمکم کنید

25 مهر 1402 پاسخ

من ازین قرص استفاده کدم والی جواب تاسر نداشته میشه توزی بدین شاید درست استفاده نکردم ممنون میشم

23 آذر 1402 پاسخ
مرضیه روشندل

سلام و احترام. من ۴ تا از قرص گلوریا را در ۴ روز مصرف کردم .آیا امکان اینکه به شیشه اعتیاد پیدا کرده باشم ،وجود دارد ؟؟ من الان متوجه شدم که داخلش ممکنه شیشه باشه. و سریع رفتم ریختم سطل زباله ، حالا نگرانم که نکنه اعتیاد داشته باشم به شیشه؟؟

24 دی 1402 پاسخ
زینب ختار

قرص لاغری میخام قبلانماستفاده کردم راضی بود

18 فروردین 1403 پاسخ
مطالب مرتبط